رونمایی از ضعیف ترین وزیر پیشنهادی رئیسی

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت‌جام ، تایباد ،باخرز و صالح آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از رأی مجلس به کابینه رئیسی چیست؟ به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: من فکر می کنم به جز وزیر آموزش و پرورش و احتمالا یکی از وزاری دیگر، بقیه وزرای کابینه رأی اعتماد می گیرند.

 

او  تصریح کرد: به نظر من اکثریت قاطع کابینه رأی اعتماد می گیرند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که قوی ترین و ضعیف ترین وزیر معرفی شده به مجلس چه افرادی هستند؟ عنوان کرد: حوزه تخصصی بنده فقط مسائل سیاست خارجی است و در سایر حوزه ها تخصصی ندارد که بخواهم درباره وزیری قضاوت کنم به نظر من وزرای قوی، متوسط و ضعیف در کابینه حضور دارند اما قوی ترین بخش کابینه رئیسی، بخش دفاعی و سیاست خارجی است. به ویژه وقتی برنامه امیرعبداللهیان را در کمیسیون شنیدم که مطرح کردند یک برنامه جامع و کاملی بود که البته اشراف خوبی به حوزه سیاست خارجی دارند. ضعیف ترین وزیر آموزش و پرورش است در مجموع حوزه آموزش و پرورش، بهداشت و وزیر نیرو به شدت ضعیف است. درباره رد شدن آن نمی توانم اظهارنظر دقیقی داشته باشم اما باید دید در فضای مجلس چه اتفاقی رخ می دهد در مجموعه این سه وزیر جزو وزرای ضعیف هستند.

 محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس دیگر نماینده ای بود که در ارتباط با کابینه پیشنهادی ابراهیم رئیسی اظهار نظر کرد او در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما از رأی مجلس به کابینه رئیسی چیست؟ به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: درباره هیچ کدام از یک از موارد اظهارنظر نمی کنم زیرا ممکن است در روزهای آتی با اطلاعاتی که به دست می آید پاسخ ها تغییر کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.