آخرین وضعیت بازیگر معروف پس از ابتلا به کرونا/ مردم دعا کنند

همسر علی سلیمانی خبر داد که حال این بازیگر که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده و به بیهوشی خودخواسته رفته، نسبت به قبل بهتر شده است. او با درخواست دعا از مردم، تاکید کرد سلامتی همسرش به دو سه روز آینده بستگی دارد.

او ادامه داد:«علی فعلا همچنان به کمک دستگاه تنفس می‌کند و برای این‌که روند درمان آسان‌تر شود و او آرامش بیشتری داشته باشد، بیهوشی خودخواسته‌ای گرفته است. خوشبختانه داروها تاثیر مثبتی بر او داشته و به‌ویژه یک داروی جدید که از دیروز تزریق آن را آغاز کرده‌ایم، سبب شده حال او بهتر شود. به هر حال همه چیز به این دو سه روز بستگی دارد و امیدوارم همچنان روند بهبود ادامه پیدا کند و شرایطش به ثبات برسد.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا همسرش در جریان بازی در پروژه‌ای درگیر کرونا شده است، توضیح داد: «علی در این مدت مدام سر کار بود ولی سرعت انتقال این ویروس آن‌چنان بالاست که نمی‌توان گفت هر کسی کجا و در چه موقعیتی درگیر آن شده است. بعد از علی، من و دخترمان هم بیمار شدیم که خوشبختانه ریه صبا درگیر نشده است. با این حال نمی‌توانم کسی را متهم کنم یا جایی را مقصر بدانم و تنها چیزی که خواهان آن هستم، دعای مردم و دوستان است که امیدوارم علی با این دعاها این دو سه روزه را به سلامت بگذارند.»

آخرین وضعیت علی سلیمانی پس از ابتلا به کرونا از زبان همسرش علی سلیمانی در کنار همسر و دخترش

سهیلا جوادی، با ارایه توضیحاتی درباره روند ابتلای علی سلیمانی به کرونا اضافه کرد: «از اوایل مرداد، نشانه‌های بیماری در او دیده شد. بعد از تست و اسکن اول گفتند ریه‌اش درگیر نشده و از ما خواسته شد با چند روز فاصله بار دیگر اسکن ریه را انجام دهیم. در این مدت، چند دوز دارو استفاده کرد ولی بعد از چند روز تنفسش دچار مشکل شد و در اسکن بعدی معلوم شد ریه هم درگیر شده است و پزشک توصیه کرد در بیمارستان بستری شود.»

او با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به کرونا و پر بودن بیمارستان‌ها ادامه داد: «همه بیمارستان‌ها پر بود تا این‌که به سختی توانستیم او را در بیمارستان فیروزگر که دستگاه اکسیژن‌ساز دارد، بستری کنیم. ابتدا در اورژانس بود و بعد در یک اتاق او را بستری کردیم، اما در ادامه به دلیل پایین آمدن اکسیژن خونش، به بخش آی سی یو منتقل و به تشخیص پزشک بیهوش شد تا روند درمان را در آرامش بیشتری طی کند.»

علی سلیمانی متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر است که در سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.