پیام تبریک روسای جمهور پرتغال و بلژیک به رییسی

 

«مارسلو ربلو د سوسا» رئیس جمهور پرتغال با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور اسلامی ایران، از سوی خود، مردم و دولت پرتغال، تحلیف رییس جمهور جدید کشورمان را تبریک گفت و برای ایشان در پیشبرد مسئولیت مهمی که بر عهده ایشان گذاشته شده، آرزوی موفقیت کرد.

«مارسلو ربلو د سوسا» در این پیام تعهد پرتغال به توسعه مستمر روابط بین دو کشور  را مورد تاکید قرار داده  و ابراز اطمینان کرد که این امر به نفع هر دو ملت خواهد بود.

همچنین براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در بروکسل، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک با ارسال پیامی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس جمهور اسلامی ایران، تحلیف رسیس جمهور جدید کشورمان را تبریک گفت و برای ایشان در جهت پیشبرد منافع مردم ایران آرزوی موفقیت کرد.
«الکساندر دی کرو» در این پیام خاطرنشان کرد: می خواهم  از این فرصت برای تاکید بر اهمیت روابط بین پادشاهی بلژیک و جمهوری اسلامی استفاده کنم و امیدوارم در دوره ریاست جمهوری جنابعالی این روابط بیشتر توسعه یابد.

به گزارش ایرنا، مراسم تحلیف سید ابراهیم رییسی دقایقی قبل با حضور  مقامات داخلی و خارجی در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و وی به عنوان رییس جمهور سیزدهم سوگند یاد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.