نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به آقای رئیسی مکرراً توصیه می‌کنم که از وزرای سالخورده و مسن استفاده نکند و بداند مجلس با دولت قوی همراهی خواهد کرد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره کابینه دولت سیزدهم که قرار است فردا (پنجشنبه) همزمان با تحلیف رئیس‌جمهور در مجلس به پارلمان معرفی شود، اظهار داشت: امیدواریم کابینه و وزرای دولت جدید را  افرادی توانمند، متخصص و مشرف بر حوزه کاری تشکیل دهند. 

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس صداقت، روحیه جهادی، اقتصاددان بودن، خستگی‌ناپذیری و دوری از روحیه اشرافی گری را از صفاتی عنوان کرد که باید در وزرای دولت سیزدهم وجود داشته باشد.

موسوی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم باید علاوه بر نظارت بر قیمت کالاهای اساسی اقلام و نیازهای مردم را تامین کند،گفت: توجه ویژه با اقشار ضعیف جامعه، رشد و جهش تولید در استان های محروم کشور، توجه به خرده سرمایه‌ها، ایجاد راهکار برای جهت دهی آنان به سمت تولید و ایجاد اشتغال واقعی از دیگر وظایف و رسالت‌های دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم از افراد مجرب و همچنین جوانان برای حضور در سیستم اجرایی کشور بهره‌مند شود و به آنان میدان بدهد. 

نماینده مردم اردبیل در مجلس، تامین معیشت مردم و اشتغال جوانان را دو مسئله اساسی کشور عنوان و خاطرنشان کرد: به آقای رئیسی مکرراً توصیه می‌کنم که از  وزرای سالخورده و مسن استفاده نکند و بداند مجلس با دولت قوی همراهی خواهد کرد اما تعهدی به دولت ندارد.

موسوی تاکید کرد: انتظار ما حضور و معرفی وزرای قوی است و اگر وزیری از مسیر خود منحرف شد، مجلس انقلابی قاطع جلوی هرگونه کجروی خواهد ایستاد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.