کولیوند استعفا کرد/ صابریان رئیس سازمان اورژانس کشور شد

 

با استعفای پیرحسین کولیوند و موافقت وزیر بهداشت با این استعفا، پیمان صابریان که پیش از این رئیس سازمان اورژانس تهران بود، سرپرست اورژانس کشور شد.

 سعید نمکی در نامه ای به دکتر کولیوند نوشت:

جناب آقای دکتر پیرحسین کولیوند

خدمات ارزشمند و جهادی آن برادر بزرگوار در سازمان اورژانس کشور در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد بود.

حضور مخلصانه، فداکار و عاشقانه جنابعالی در کلیه عرصه های بحرانی اعم از سیل و زلزله و حوادث جاده ای و بخصوص روزهای سخت ابتلاء به کرونا و همچنین فعالیت های ماندگاری که در راه اندازی اورژانس هوایی، دریایی، ریلی و توسعه اورژانس جاده ای و پیش بیمارستانی انجام دادید، یقینا در اورژاق زرین خدمت در نظام سلامت ثبت شده است. راه اندازی کدهای ۲۴۷ و ۷۲۴ و تعداد قابل توجه بیماران نجات یافته از سکته های قلبی و مغزی، خدمت گرانبهای دیگری بود که مدیون تلاش شما و همکاران ارجمندتان بود.

انتقال اعضاء پیوندی، بخصوص قلب در کوتاه ترین زمان ممکن به مراکز پیوند عضو نیز از خاطر همگان نخواهد رفت.

اینجانب ضمن آگاهی از مشکلات جنابعالی هرگز حاضر به پذیرش کناره گیری شما از مدیریت آن مجموعه نبودم و می دانید که چه سخت می توان با استعفای برادری مخلص، وفادار و موثر از مسئولیت خطیر موافقت نمود. لذا ضمن پذیرش استعفای جنابعالی علیرغم میل باطنی و فقط بدلیل اقناع روحی در کمک به مشکلات جسمی و روحی جنابعالی از خداوند بزرگ برایتان به پاداش خدمت های ارزنده ایام خدمتگزاری به مردم شریف، آرزوی تندرستی، عزت و سربلندی دارم.

بی تردید حضور شما در هر جایگاه بدلیل علاقه و عشقی که به سربلندی و عزت جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف کشورمان دارید، تاثیرگذار خواهد بود.

3847307

نمکی همچنین در حکمی، دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس تهران به عنوان سرپرست سازمان اورژانس کشور منصوب کرد که متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر پیمان صابریان

با توجه به سوابق علمی و اجرایی جنابعالی بعنوان "سرپرست سازمان اورژانس کشور" منصوب می شوید.

امید است با لطف پروردگار و استفاده از کلیه ظرفیت ها در اداره آن مجموعه بسیار مهم، موفق باشید.

3847308

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.