کشف جسد قاتل استاد دانشگاه فسا

سرهنگ محمدهاشم قسام روز پنجشنبه به ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع قتل استاد دانشگاه فسا توسط فردی ناشناس در آبان ماه پارسال، گروهی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان به صورت ویژه رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده، انگشت اتهام کارآگاهان به سوی فردی به هویت "ش-ب" نشانه رفت که انگیزه شخصی جهت قتل را داشته و از روز وقوع حادثه متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه قاتل اشاره کرد و گفت: با اعلام کشف جسد فردی ناشناس با مشخصات متهم متواری در یکی از محلات شهر شیراز، ماموران پیگیری لازم جهت بررسی هویت شخص متوفی را انجام دادند که مشخص شد جسد متعلق به همان قاتلی است که استاد دانشگاه را به قتل رسانده است.

سرهنگ قسام خاطر نشان کرد: علت فوت قاتل توسط پزشکی قانونی استان فارس در دست بررسی است.

پیش از این، معاون اجتماعی پلیس استان فارس ۲۰ آبان ۱۳۹۹ گفته بود: در ورودی شهرستان فسا،فردی که گفته شده استاد دانشگاه است به ضرب گلوله به قتل رسید.

سرهنگ کاووس محمدی در این زمینه بیان کرد: ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه عصر ۲۹ آبان ۹۹ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در ورودی شهرستان فسا، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران در بررسی های اولیه مطلع شدند که فردی  ۴۶ ساله  که گفته شده استاد دانشگاه پیام نور شهرستان فسا و با یک دستگاه خودروی سمند در حال عبور بود، توسط راننده یک سواری پژو ۴۰۵ با ضربات گلوله اسلحه شکاری به قتل رسید.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.