ممنوعیت تردد به کدام استان ادامه دارد؟

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی این استان توسط ماموران پلیس با قوت تداوم دارد.

هادی عبادی امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران گفت: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است که بررسی‌ها نشان داده ترددها کمتر از هفته‌های گذشته است.

وی در ارتباط با وضعیت جوی محورهای مازندران، افزود: شاهد کاهش دید در ارتفاعات گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تشدید ممنوعیت‌های کرونایی در ۶ مبادی ورودی استان توسط ماموران پلیس با قوت تداوم دارد، اضافه کرد: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی توسط ماموران پلیس راه و همچنین پایش دوربین‌های هوشمند در دستور کار قرار دارد.

عبادی با بیان این که در شبانه‌روز گذشته ۳۵۵ دستگاه خودرو بازگردانده شده و ۴۷۶ دستگاه خودرو اعمال قانون شدند، افزود: از ابتدای امسال نیز تاکنون ۴۴هزار و ۵۵۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۱۴ هزار و ۳۱ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی با هشدار اینکه ناخوانا، محو و مخدوش کردن پلاک خودروها یکی از مواردی است تخلف محسوب می‌شود، اظهار کرد: رانندگان متخلف به دادگاه معرفی می‌شوند و برای آنها از ۶ ماه تا یک سال حبس تعریف شده است.

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۴۹۷ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۴ دستگاه خودرو به دادگاه معرفی شده‌اند.

گفتنی است طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام‌شده ازسوی اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، هم‌اکنون ۲ شهرستان مازندران شامل  بابلسر و تنکابن در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و آمارهای کرونا در این استان رو به افزایش است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.