سردار پاکپور تاکید کرد: هیچ مشکلی در امنیت مرزهای ایران وجود ندارد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تمامی مرزهای کشور از رصد اطلاعاتی بالایی برخوردارند و هر حرکتی که به قصد ناامن کردن ایران اسلامی و مناطق پیرامونی کشور باشد از سوی نیروهای مسلح پاسخ قاطع در پی خواهد داشت.

سردار محمد پاکپور امروز در در ادامه سفر به مرز دوغارون و بازدید از یگانهای عملیاتی مستقر در این معبر زمینی اظهارکرد: هیچ مشکلی در امنیت مرزهای ایران وجود ندارد و درحال حاضر تمامی مرزهای شرقی و مشترک ایران با افغانستان در امنیت و آرامش کامل است.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه  افزود: باتوجه به اتفاقاتی که طی چند روز گذشته در آنسوی مرزهای ایران و در کشور افغانستان افتاده بازدید از یگان‌های مستقر در گذرگاه زمینی دوغارون به منظور بررسی توان و آمادگی نیروهای مسلح در این نقطه از کشور انجام شد.
 
وی ادامه داد: باتوجه به برخی جنگ‌های داخلی در کشور افغانستان، در حال حاضر اتفاق خاصی در مرزهای مشترک ایران با این کشور رخ نداده و امنیت و آرامش کامل در تمامی مرزهای شرقی و مشترک با کشور افغانستان برقرار است.
 
سردار پاکپور با بیان اینکه با تحرکات و اتفاقات چند روز گذشته در افغانستان امکان دارد برخی اشرار و قاچاقچیان از این فرصت سوء استفاده کرده و به عناوین مختلف وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شوند، از برخورد سخت و قاطع نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی با آنها خبر داد.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: تمامی مرزهای کشور از رصد اطلاعاتی بالایی برخوردارند و هر حرکتی که به قصد ناامن کردن ایران اسلامی و مناطق پیرامونی کشور صورت پذیرد، از سوی نیروهای مسلح پاسخ قاطع در پی خواهد داشت.
 
گفتنی است؛ سردار پاکپور در سفر امروز به شهرستان تایباد و مرز دوغارون با برخی علمای اهل سنت این شهرستان دیدار کرد، بازدید از نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان از دیگر برنامه های سفر سردار پاکپور به گذرگاه زمینی دوغارون بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.