خبر پلیس از کاهش تردد در جاده های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از روند کاهش متوسط میزان تردد در جاده های کشور پس از اعمال محدودیت های جدید کرونایی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در این باره اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در همه محورهای کشور روان است. 

وی گفت: به استثنای جاده شهداد - نهبندان و خرم آباد - پلدختر ، بقیه جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز است.

سرهنگ شیرانی اظهار کرد: متوسط  میزان تردد در جاده های کشور در هفته گذشته با توجه به افزایش شهرهای گروه قرمز و نارنجی و گسترش محدودیت های ترافیکی، روند کاهشی داشته است که بیانگر عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا در پرهیز از سفر است. همچنین لازم است از همکاری مردم در اجرای این طرح تشکر و قدردانی داشته باشیم.

وی گفت: ورود خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع است و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت.

شیرانی افزود: ناوگان حمل بار و مسافر از این محدودیتها مستثنی هستند. همچنین استان تهران و البرز بصورت یکپارچه دیده شده و تردد خودروهای متعلق به این دو استان تا آخرین حوزه استانی مجاز است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: کنترل ترددها در جاده ها و شهرها توسط دوربینهای مکانیزه ثبت تخلف و تیمهای استقراری و گشتی پلیس انجام می گیرد. هموطنان در صورت نیاز به سفر ضروری با خودرو شخصی در این شرایط می توانند نسبت به اخذ مجوز از فرمانداری شهرها اقدام کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.