اظهارات وزیر اطلاعات دولت خاتمی درباره نفوذ موساد در کشور صحت دارد؟

محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اظهارات علی یونسی، وزیر پیشین اطلاعات گفت: آقای یونسی  دو دوره متوالی وزیر اطلاعات کشورمان بوده اند و در دولت فعلی هم حکم مشاور رئیس جمهور را داشتند؛ بالاخره بی تجربه و بی سابقه نیستند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: وزیر پیشین اطلاعات موضوعی را در خصوص نفوذ موساد در کشور مطرح نمود و به نحوی برای همه مسئولان اعلام خطر کرده، پس طرح چنین مباحثی نباید کوچک شمرده شود و قطعا شخصی که اینچنین موضوعاتی را علنی می گوید حتما شواهد و مستندات بسیار روشنی دارد.

وی اظهار کرد: بنده  مطلع نیستم که قبلا این شواهد و مستندات را به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ارائه داده است یا خیر، اما اگر تا به حال چنین اقدامی را انجام نداده از او خواستاریم که اسناد و شواهد لازم را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهد.

عباس زاده مشکینی بیان کرد: پس از تعطیلات مجلس در کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد خواهم کرد تا آقای یونسی در صورت لزوم به کمیسیون مربوطه بیاید و اطلاعات و توضیحات تخصصی تر را به این کمیسیون ارائه دهد؛ چرا که ارزش این را دارد تا اطلاعات دقیق خود را دراختیار نهاد ذی ربط قرار دهد و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.