دستگیری قاتل خانم آرایشگر در قزوین

سرهنگ"آرش مرادی" درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به اعلام خبری مبنی بر فقدانی خانمی ۴۹ ساله و متعاقب آن کشف جسد سوخته شده وی در جاده قزوین به بویین زهرا ، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، تنها ساعاتی پس از وقوع این جنایت هولناک، متهم که یک راننده تاکسی اینترنتی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: متهم در بازجویی های اولیه، ابتدا منکر هرگونه جنایتی شد اما در ادامه پس از قرار گرفتن در مقابل ادله پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و اظهار کرد در روز حادثه به عنوان راننده خودروی اینترنتی مقتوله را به مقصد "اسماعیل آباد" سوار خودرو کرده و در نزدیکی مقصد با وی بر سر نقص فنی خودرو درگیر شده و با خفه کردن مقتول دست به این جنایت هولناک زده است .

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع جنایت کیف،گوشی و محتویات آن را بیرون انداخته و با تهیه بنزین جسد مقتوله را به بیرون شهر منتقل و به آتش کشیده افزود: انگیزه قاتل در دست بررسی است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.