آخرین زمان برای دریافت کارت ورود به کنکور ۱۴۰۰

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ امشب سه شنبه ۹ تیر ماه پایان می یابد.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون، از ۶ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت و متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون تا امشب سه شنبه ۸ تیر فرصت دارند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

 تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در آزمون سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند که برای آنها با احتساب گروه آزمایشی دوم برخی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت ورود به جلسه صادر شده است.

متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه­ های آزمایشی هنر و زبان های خارجی) خود نیز اقدام نمایند.

 متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­ دار و ارائه آن الزامی است.

 آزمون سراسری روزهای چهارشنبه ۹ تیرماه، پنج شنبه ۱۰ تیرماه، جمعه ۱۱ تیرماه و شنبه ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد. بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح امروز چهارشنبه ۹ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.