متن این پیام به شرح زیر است:

«عرصه پرشور انتخابات در روز جمعه ۲۸ خرداد، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد و باطل السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و طمع‌ورزان به امنیت و اقتدار ملت و نظام اسلامی شد. حماسه حضور آحاد مردم پیوند مستحکم ایران و ایرانی را با نظام اسلامی به رخ همه دشمنان کشید که با صدها ترفند سیاسی و تبلیغاتی در پی گسستن یا سست کردن این اعتماد  مقدس بودند و از تحریم انتخابات و دلسردی از نظام سخن می‌گفتند.

ایرانیِ مومن و غیور در حماسه جمعه، بار دیگر ظرفیت‌های بی‌نظیر خویش را در مواجهه خردمندانه با میدان سرنوشت‌ساز انتخابات به نمایش گذاشت و با رای هوشمندانه به صدای عدالت، پاکدستی و فساد ستیزی  همت والای خود را در راه پیشرفت کشور و به سامان رساندن امور نشان داد.

 برای «شورای وحدت» که با محوریت جامعه روحانیت مبارز در سراسر کشور شکل گرفت و توانست احزاب و تشکل‌ها و اقشار مختلف و نیروهای انقلابی و ارزشی را مجتمع سازد، مایه مباهات است که از آغاز فعالیت با دعوت از حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی برای حضور در عرصه انتخابات و سپس با هدایت آرای مردم به سمت کاندیدای اصلح و ایجاد شور و نشاط در فضای انتخابات، وظیفه خود را در این برهه حساس به انجام رساند تا سهمی در پیروزی بزرگ ملت ایران داشته باشد.

اینک ضمن تبریک به منتخب شایسته ملت عزیز ایران، امیدواریم با استقرار دولتی مردمی، کارآمد، جهادی، فراگیر و اولویت‌بندی مشکلات اصلی شاهد اصلاح امور و پیشرفت کشور باشیم. بی تردید رمز موفقیت و پیروزی در گرو وحدت و همبستگی و به کارگیری همه ظرفیت‌هاست. همچنین به تمامی منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا که قاطبه آنان از نامزدهای شورای وحدت و سایر گروه‌های ارزشی بوده‌اند تبریک گفته و برای آنان در خدمت به مردم و حل مشکلات شهری و روستایی و ایجاد فضایی بهتر برای زندگی آحاد جامعه، آرزوی موفقیت داریم.

در پایان ضمن تاکید بر پایبندی به موازین اخلاقی و قانونی در رفتارهای سیاسی که سرمایه ارزشمند شورای وحدت است و تداوم این جریان نیز بر مدار انصاف و اخلاق خواهد بود، بیان نقدها، بی اخلاقی‌ها و قانون‌گریزی‌های برخی جریانات سیاسی را در انتخابات شوراهای اسلامی به زمان مناسب دیگری موکول کرده و از تلاش مخلصانه هزاران نفر از نیروهای تشکیلاتی شورای وحدت در جای جای میهن اسلامی صمیمانه تقدیر کرده و توفیق همگان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.