نامه مهمی که پرسپولیس به AFC نوشت

باشگاه پرسپولیس تهران در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مسابقات لیگ قهرمانان درخواست کرد، مسایل مربوط به اجرای پروتکل‌های بهداشتی و همچنین شرایط و امکانات میزبانی در مرحله بعدی مسابقات را با حساسیت دنبال کند.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود با تاکید بر این که اطمینان دارد باشگاه میزبان نهایت تلاش و اقدامات خود را برای برگزاری هر چه بهتر بازی مرحله بعد خود برابر پرسپولیس انجام خواهد داد، از کنفدراسیون فوتبال درخواست کرد با توجه به تجربه‌های قبلی در مسابقات ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به منظور حفظ سلامت اعضای دو تیم و هیات برگزاری رقابت‌ها، اجرای پروتکل‌های پزشکی ضد کوید۱۹ را با حساسیت دنبال کند.

باشگاه پرسپولیس در این نامه همچنین با توجه به این که لیگ قهرمانان، بالاترین سطح مسابقات باشگاهی قاره است، خواهان توجه ویژه به شرایط ورزشگاه و زمین محل برگزاری مسابقه، محل تمرین و هتل تیم میهمان شد. در این ارتباط همچنین با توجه به سطح رقابت‌ها، خواسته شد که بازی در زمین چمن طبیعی انجام شود.

گفتنی است، قهرمان فوتبال ایران، ۲۲ شهریورماه از مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا میهمان تیم استقلال دوشنبه خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.