نفتالی بنت حماس را تهدید کرد

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، بنت این سخنان را در مراسم سالگرد کشته شدن نظامیان صهیونیست در نبرد همه جانبه اسرائیل در سال ۲۰۱۴ علیه غزه بیان کرده است.

وی در این مراسم که نخستین مراسم رسمی وی است که به عنوان نخست وزیر حاضر میشود، گفت: هفت سال تقریبا گذشت و جنگ همچنان به خاطر موجودیت ما ادامه دارد.

بنت مدعی شد: دشمنان ما قاعده [بازی] را خواهند دانست و هرگز نسبت به خشونت یا شلیک موشک کوتاه نخواهیم آمد.

جانشین نتانیاهو بار دیگر تأکید کرد: صبرمان تمام شده است، ساکنان اطراف نوار غزه شهروندان اسرائیلی درجه دوم نیستند، همچنین کسانی که در "سدیروت"، عسقلان یا عالومیم زندگی میکنند وهمه آنان حق دارند در سلامتی وامنیت مانند دیگر شهروندان اسرائیلی زندگی کنند.

سخنان بنت درحالی بیان می‌شود که وی به حملات همه جانبه رژیم کودک کش صهیونیستی که به دنبال آن در حملات ۱۲ روزه که ۲۵۷ فلسطینی کشته و هزاران تن دیگر زخمی وآواره شدند، هیچ اشاره‌ای نکرده است.

 ارتش رژیم صهیونیستی ۲۰ اردیبهشت ماه به مدت ۱۲ روز از هوا، زمین و دریا تهاجم خود را به نوار غزه شروع کرد، ولی فکر نمی‌کرد که با پاسخ کوبنده موشکی جبهه مقاومت فلسطین روبرو شود.

شاحه نظامی دو «جنبش حماس» و «جهاد اسلامی» در ۱۲ روز جنگ با استفاده از صدها موشک و راکت آن هم از نوع پیشرفته و تغییر تاکتیک جنگی خود، اقدام به پاسخگویی به حملات صهیونیست‌ها کرده‌اند و بنا بر اعلام منابع اشغالگران بیش از ۱۲ هزار راکت و موشک، سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دادند.  

همین اقدام موجب شد که کابینه رژیم صهیونیستی پس از۱۲روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه های مقاومت در غزه با آتش بس موافقت کند، اقدامی که بسیاری آن را دلیل ناکامی نتانیاهو برای دریافت رأی اعتماد از کنست رژیم صهیونیستی قلمداد می‌کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.