تبریک علی عسکری به رییس جمهور جدید

رییس صدا و سیما در پیامی پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

عبدالعلی علی عسکری در پیام تبریک به حجت‌الاسلام‌والمسلمین رییسی، تاکید کرد: رسانه ملی به رسم معهود خود در قبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و درایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکارعمومی‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

« «بسمه تعالی»

برادر ارجمند، حجت الاسلام والمسلمین آقای دکترسید ابراهیم رییسی

رییس جمهور محترم و منتخب ملت ایران

سلام علیکم؛

حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در۲۸ خرداد ۱۴۰۰ درسیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن برای شرکت نکردن مردم درانتخابات، القائات جریانهای انحرافی و غرب گرا و وجود گلایه‌ها، نارضایتی‌ها و پس‌ران‌ها در صحنه انتخابات، حاکی از عزم و اراده ملت ایران برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حرکت درجهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های بلند ملت و کشور عزیزمان، ایران بود.

شناخت بهتر و دقیق تر مردم از شخصیت ممتاز، پارسا، صادق، تلاشگر، انقلابی و عدالت محور شما در جریان تبلیغات قانونی انتخابات زمینه انتخابی آگاهانه را فراهم کرد.

انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان سیزدهمین رییس جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم به مدد الهی در این مقطع حساس و درآغاز گام دوم انقلاب اسلامی‌با رفع مشکلات تاریخی به جای مانده از گذشته در مسیر دستیابی ملت بزرگ ایران به اقتدار و عظمت شایسته و در شان ایران اسلامی موفق باشید.

رسانه ملی به رسم معهود خود درقبال همه دولت ها در مسیر پیشرفت کشور و خدمت به ملت شریف در کنار شما و دولت سیزدهم خواهد بود و درایفای نقش ذاتی رسانه به عنوان پل میان مردم و مسئولان و چشم بینای افکارعمومی‌با پیگیری مطالبات ملت برای دستیابی ایران اسلامی‌به سعادت و تعالی تلاش خواهد کرد.

علی عسکری

رییس سازمان صدا وسیما»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.