اولین اقدام ابراهیم رئیسی پس از رئیس جمهور شدن

محمد رضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حال حاضر حاکمیت و مردم درگیر مسائل اقتصادی همچون تورم، بیکاری، عدم تعادل بودجه دولت و گرانی هستند که برای حل این مضلات نیاز به یک سبد سیاستی است.


وی ادامه داد: یکی از راهکارهای حل معضلات اقتصادی افزایش درآمدهای دولتی است و این بدین معنا نیست که افزایش نقدینگی و تورم را به همراه داشته باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: اگر رئیس جمهور موفق به تعادل سازی واقعی بین درآمدها و هزینه های دولت شود، تورم و قیمت ها کنترل یافته و شاهد جهش تولید در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما در شرایط خاص بسر می بریم و متاسفانه استکبار جهانی شدیدترین تحریم ها را برای ما بوجود آورده و این درحالی است که مردم نه تنها از میدان بیرون نرفتند بلکه جدی تر از همیشه پای صندوق های رای حضور پیدا کردند.

در اکوایران ببینید:۵ فوریت دولت رئیسی

دولت بعد باید گام موثری برای افزایش قدرت خرید مردم بردارد

آیت الله دری نجف آبادی هم گفت: با توسعه صادرات و افزایش سهام از بازار جهانی میتوان گام موثری در افزایش قدرت خرید مردم برداریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: از اقدامات مهم دولت آینده جدی گرفتن سیاست های اقتصاد مقاومتی است که موجب بهره مندی ملت ایران خواهد شد. ما باید در تلاش باشیم با تمامی کشور ها به غیر از رژیم غاصب صهیونیستی تعامل اقتصادی داشته باشیم که به طبع آن ارز آوری بیشتری به داخل کشور سوق پیدا می کند.

آیت الله دری نجف آبادی انتخابات را یک هویت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ملی و ولایتی برای خلق یک حماسه دانست و افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما از نظر قدرت و عزت در عرصه های بین المللی و منطقه ای نقش آفرین بوده است. اقدام امروز شخصی نیست بلکه یک اقدام ملی و مهم است که به عنوان یک هویت باید سالها مورد حمایت قرار گیرد.

در اکوایران ببینید : ۵ فوریت دولت رئیسی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.