مدارس محل اخذ رای شنبه تعطیل است

مجید یزدانپاه بامداد شنبه در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، گفت: همچنین ‌همکاران دیگر آموزش و پرورش هم که در شعب فعال بوده اند هم با هماهنگی های صورت گرفته تعطیل هستند. 

وی افزود: بیش از ۵۰۰ مدرسه در اختیار ستاد انتخابات استان جهت برپایی شعب قرار گرفته است که از این تعداد بیش از ۳۰۰ مدرسه در شهرستان کرمانشاه در اختیار شعب اخذ رای قرار گرفته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مردم باوجود تمام مشکلات اقتصادی، استمرار بیماری کرونا و هجمه های سنگین دشمنان حضور قابل قبولی در انتخابات امسال داشته اند. 

یزدانپناه افزود:‌ شعب بسیاری همچنان مملو از جمعیت هستند که این امر جای تقدیر دارد و از تمام مردم کرمانشاه بابت این همراهی سپاسگزاریم.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه نیز در حال برگزاری است.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.