اعتراض یک کاندیدا به روند رأی گیری!

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور پس از بازدید از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز بسیار ارزشمند و مبارکی برای ملت ایران بود. گزارش‌هایی که ما در سراسر کشور داشتیم استقبال تا به حال خوب بوده و امیدواریم تا پایان ساعات رای گیری آنهایی هم که حضور پیدا نکردند حماسه دیگری بیافرینند.

وی افزود: خوشبختانه تخلفات خیلی زیاد نیست که نگران کننده باشد و از طرف دیگر مشکلی که فقط به وجود آمده بود و قطعاً باید پیگیری شود مسئله قطع سیستم بوده است که در ابتدای ساعات اولیه رای گیری مقداری برای مردم عزیز مشکل ایجاد کرد که امیدواریم انشالله تعمدی در کار نبوده باشد چرا انتظار بوده است که قطعاً قبل از اینکه انتخابات شروع شود سیستم ها را کاملاً آزمایش و امتحان می کردند البته گفتند که امتحان کردند ولی اختلالی که به وجود آمده است کمی قابل تامل است که باید مورد پیگیری قرار گیرد.

منتظری ادامه داد: در ارتباط با مسائل امنیتی تاکنون گزارشی دریافت نکرده ایم امیدواریم تا پایان ساعت رای گیری هم هیچ حادثه اتفاق نیفتد و مردم بتوانند در آرامش کامل آرای خود را به صندوق بیندازند.

آقای کاندیدا معترض شد/ دادستان کل کشور: تخلفات انتخاباتی زیاد نیست

اعتراض نماینده قاضی‌زاده به اخلال در روند رأی گیری

به گزارش مهر، از ابتدای آغاز روند اخذ رأی در ستاد انتخابات کشور، مصطفی طالب پور قشلاقی، نماینده سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در نامه های جداگانه نسبت به اخلال در روند رای گیری انتقاد کرد.

مصطفی طالب پور قشلاقی نماینده ستاد قاضی زاده مستقر در ستاد انتخابات کشور در نامه های جداگانه به جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور نسبت به اعلام انصراف این نامزد انتخاباتی از حضور در فرایند رای گیری از سوی برخی شعب، تاخیر در آغاز فرایند اخذ رای و معطلی ۴ ساعته رای دهندگان، درج اشتباه کد نامزد مربوطه در شعب خارج از کشور، قطع دسترسی نماینده قاضی زاده در ستاد انتخابات کشور به سامانه های وزارت کشور برای بررسی آمار مشارکت کنندگان و نظارت و مخدوش کردن نام این نامزد انتخابات در برخی حوزه های رای گیری اعتراض کرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.