حضور ۲ اصلاح طلب پای صندوق رأی+عکس

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مردم برای حضور و مشارکت در انتخابات دعوت کرد و تاکید کرد که نباید با صندوق رأی قهر کرد.

محمدجواد حق‌شناس پس از انداختن آرای خود به صندوق رأی در حسنیه جماران گفت: حضور در پای صندوق رأی حقیقتا دفاع از نفس انتخاب و دفاع از حق انتخاب و انتخاب کردن است. از این رو نباید با صندوق رأی قهر کرد و اجازه داد تا عده‌ای که به رأی و حق انتخاب مردم اعتقادی ندارند، آن را به مسلخ برده و از صندوق‌های رأی ناامید کنند.

حق‌شناس با بیان اینکه در این انتخابات جای برخی از نامزدهایی که ردصلاحیت شدند، خالی است، از رویکرد شورای نگهبان در مورد انتخابات انتقاد کرد و همچنین  درباره به روند انتخابات شوراهای شهر نیز گفت:‌ هیات نظارت مجلس شورای اسلامی نیز در رفتاری عجیب، بسیاری از نامزدهای انتخابات شورای شهر را از حضور در عرصه محروم کرد که این موضوع نیز جای تاسف دارد.

وی ادامه داد:‌با وجود تمام این موارد امروز جای گلایه نیست، همه باید به پای صندوق‌های رأی آمده و دیگران را نیز تشویق به حضور در انتخابات کنند تا ان‌شاءالله جریانی که هدفش به حاشیه بردن نهاد انتخابات است به قصد خود نرسد.

حق‌شناس با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران، انتخابات و حق تعیین سرنوشت است، گفت: امروز باید از جمهوریت نظام مراقبت کنیم. از مردم دعوت می‌کنم که تا ساعات پایان رای گیری دیگران را به حضور در انتخابات و مشارکت دعوت کنند و هر نفر دستکم ده رأی را ایجاد کند تا در نهایت افرادی در شوراهای شهر و ریاست جمهوری انتخاب شوند که نزدیکی بیشتری با افکار و عقاید مردم دارند.

سردار تنگسیری کجا رأی داد؟ /حضور ۲ اصلاح طلب پای صندوق رأی

بی تفاوتی نسبت به انتخابات بر مشکلات خواهد افزود

همچنین ایسنا نوشت؛

 کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری پس از شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات به مفهوم رضایت از همه امور نیست.

وی ادامه داد: اعضای حزب مردم‌سالاری علی‌رغم دلخوری از روند احراز صلاحیت ها با انتخابات ۱۴۰۰ قهر نکردند. بی تفاوتی نسبت به نهاد انتخابات بر مشکلات کشور خواهد افزود.

وی گفت: مطالبه‌گری و کنش‌گری سیاسی حزب مردم‌سالاری قطعا پس از انتخابات بیشتر خواهد شد.

سردار تنگسیری رأی خود را به صندوق انداخت 

 دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در شعبه اخذ آرا در شهر بندرعباس آرای خود را در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا به صندوق انداخت.

بنابر گزارش فارس، سردار تنگسیری در گفت‌وگوی کوتاهی اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه با تمام امکانات آماده است هیئت‌های اجرایی انتخابات و صندوق های اخذ آرا را به نقاط صعب العبور و جزایر خلیج فارس انتقال دهد.

سردار تنگسیری کجا رأی داد؟ /حضور ۲ اصلاح طلب پای صندوق رأی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.