وزیر کشور: باید از آراء مردم صیانت کنیم

عبدالرضا رحمانی فضلی روز جمعه پس از دستور آغاز به کار رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک ولادت امام رضا گفت: امروز به لطف خدا توفیق داریم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی اعم از نظارت، اجرا، قوه قضاییه، هیئت مرکزی اجرایی و نظارت، مجلس، صدا و سیما و همه دستگاه‌ها سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان را آغاز کنیم.

وزیر کشور ابراز امیدواری کرد: خداوند متعال به همه ما توفیق بدهد بتوانیم امروز به تکلیف خود در امانت‌داری رای مردم و صیانت از آن و برگزاری انتخابات قانونی سالم و در شرایط بهداشتی با توجه به کرونا را داشته باشیم.

رییس شورای امنیت کشور تصریح کرد: تشکر مجدد می‌کنم از همه کسانی که در بیش از ۶۶ هزار شعبه انتخابات ریاست جمهوری و بیش از ۷۵ هزار شعبه انتخابات شهر و روستا مستقر هستند و  کار را با لطف خداوند متعال آغاز کنند و به یاد خداوند متعال و توکل بر او و با استقبال از مردم در اخذ رای کوشا باشند تا بتوانیم در امنیت کامل و شرایط قانونی این انتخابات را انجام دهیم.

وی ادامه داد: امیدواریم همه عزیزانی که امروز در صحنه همکاری با ما هستند اعم از نیرو های امنیتی، انتظامی، اجرایی و نظارت در هماهنگی کامل با یکدیگر مانند انتخابات گذشته باشند و کمک کند این انتخابات به خوبی برگزار شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: بازرسان در هر جا که هستند مرتب کار بازرسی را انجام دهند و به سرعت اگر مشکلی بود به ما اطلاع دهند. از ناظران تقاضا دارم نظارت را انجام دهند با توجه به اینکه رای مردم، اراده و تجلی آنها در انتقال قدرت است با صیانت کامل انجام شود امیدوارم هیئت نظارت این وظیفه را به خوبی انجام دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.