دعوت استاندار تهران از مردم برای شرکت در انتخابات

در متن پیام استاندار تهران که عصر پنجشنبه منتشر شد، آمده است: انتخابات مظهر جمهوریت نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد و در ادوار مختلف انقلاب علی رغم توطئه های بی شمار دشمنان، تحریم های ظالمانه و تلاش آنان برای تزریق یاس و ناامیدی در میان مردم؛ حضور پر شور توام با شعور مردم در انتخابات مختلف نقشه های شوم آنان را در هم پیچیده است.

انتخابات آزمون بزرگ سیاسی برای ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محسوب می‌شود چرا که با هر رای مفهوم مردم‌سالاری و مشارکت در سرنوشت کشور رقم می‌خورد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با برشمردن برکات و دستاوردهای انقلاب، یادآور شدند که مسیر موفق کشور در انتخابات ۱۴۰۰ باید با اقتدار دنبال شود.

لذا از مردم بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و شریف استان تهران دعوت می کنم تا با حضور پرشور در انتخابات فردا که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود؛ و بار دیگر ضمن تجدید با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و انقلاب اسلامی زمینه شکست توطئه های دشمن را فراهم آورند.

سلامتی و توفیق یکایک هموطنان گرانقدرم را از درگاه احدیت خواهانم.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.