بادامچیان: از رئیسی و لیست شورای وحدت حمایت می کنیم

اسدالله بادامچیان در پنجاه و  ششمین سالگرد طلایه داران آفتاب شهادت شهیدان امانی، بخارایی، صفار هرندی و نیک نژاد با اشاره ای کوتاه به تجربه ملت ایران از ملی شدن صنعت نفت تا ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ اظهار داشت: ملت در این دوران دانست رهبری خالص دینی و اسلام با محوریت جهاد و شهادت با سردمداری روحانیت و فدائیان اسلام و کار فرهنگی گروه شیعیان کار صحیحی است و سپردن کشور به دست اسلام آمریکایی و گروه های چپ و لیبرال کاری نادرست است.

وی کودتای ۲۸ مرداد را سبب روی کار آمدن عناصر فاسد دانست و خاطرنشان کرد: من خود شاهد وقایع  ۲۸ مرداد و ۳۰ تیر بودم، ملت دریافت مصدق پس از به قدرت رسیدن با افکار لیبرالی و غرب زده، فدائیان اسلام را منزوی کرد و به زندان انداخت و خود به آمریکا و گشایش های آمریکایی اعتماد کرد و شکست خورد.

بادامچیان ادامه داد: از کودتای ۲۸ مرداد تا مهر ۴۱ ملت آرام و به دنبال یک رهبر خدایی بود، در این سال آمریکایی ها قصد براندازی اسلام در ایران را داشتند که امام با هوشیاری این موضوع را دریافت و با همراهی مبارزین و یاران مؤتلفه به مقابله با آن پرداختند و ملت ما در مقابل ظلم شاه ایستاد و بالاخره رژیم را در حرکت ملی مردم سالارانه سرنگون کرد و نظام جمهوری اسلامی برپا شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با نیم نگاهی به تاریخ انقلاب، سیر انقلاب اسلامی را در مسیر اقتدار برشمرد و ورود به گام دوم انقلاب را مبتنی بر منشور بیانیه رهبر انقلاب در مسیر روشنی برشمرد.

بادامچیان در ادامه تصریح کرد: ملت واقعیت را می داند اکنون دو راه در پیش روی ماست یا تجربه غلط گذشته را تکرار کنیم و یا به فردی که اقتدار و عزت مردم را حفظ می کند رأی داده و مسیر تازه ای را پیش روی خود قرار دهیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه تحریم انتخابات خواست آمریکا و استکبار جهانی است، اظهار داشت: اکنون وضع روشن است باید به کسی رأی بدهیم که با رأی بالا و با اقتدار ملت، مسئولیت را بپذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: نامزد ما در این دوره از انتخابات حضرت آیت الله رئیسی است و در شورای شهر نیز لیست شورای وحدت را تأیید می کنیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.