قصد ترامپ برای انحلال انتخابات
آمادگی آمریکا برای حمایت از کانال ایران-سوئیس، اتهام زنی پکن به ناتو، قصد ترامپ برای انحلال انتخابات ۲۰۲۰ ، حرکت مکران و سهند به سوی سوریه، حمله اسرائیل به غزه در پی بادکنک‌های آتش‌زا، ، تراز مثبت اروپا در تجارت با آمریکا، اولین قراردادتجاری بریتانیا پس از برگزیت، توافق بر سر اختلاف میان بوئینگ و ایرباس، خسارت بی‌سابقه هواپیمایی امارات و تاثیر کرونا بر اقبال به راست‌گرایی افراطی در آلمان سرخط رسانه‌های دنیا را در نیم‌روز گذشته شکل داده‌اند.

آمادگی آمریکا برای حمایت از کانال سوئیس

به گزارش رویترز، به گفته انریکه مورا هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین، مذاکرات چندجانبه با ایران برای احیای توافق هسته ای، برجام، در نهایت موفق خواهد شد، اما نیازمند وقت بیشتری است. به عقیده مورا،  آنها برای فائق آمدن بر موانع اصلی در این فرآیند پیشرفت کرده اند. اما دومنیک راب، وزیر امور خارجه بریتانیا در پارلمان این کشور خرداد گفته است، به رغم پیشرفت‌های محسوس مذاکرات احیای توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام، اما هنوز تضمینی برای دستیابی به یک نتیجه موفقیت آمیز در این مذاکرات وجود ندارد.

قصد ترامپ برای انحلال انتخابات ۲۰۲۰

به گزارش رویترز، بر اساس اسناد و مدارکی که به تازگی منتشر شده، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا با همراهی رییس ستاد انتخاباتی و برخی از متحدانش برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۰ وزارت دادگستری آمریکا را به شدت تحت فشار قرار داده اند.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر«حمایت جو بایدن از کانال مالی ایران-سوئیس /حرکت ناوهای ایران به سوی سوریه؟» بخوانید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.