علی مطهری: احتمال پیروزی همتی در دور دوم زیاد است

علی مطهری، نماینده پیشین مجلس، در رابطه با تصمیم جبهه اصلاحات در عدم حمایت از همتی و ارزیابی این تصمیم اظهار کرد: همه افراد و گروه هایی که نگران از بین رفتن جمهوریت نظام هستند باید از کاندیدایی که در جریان اصلاحات رای بیشتری دارد، حمایت کنند تا شاید انتخابات به دور دوم کشیده شود.

او افزود: نباید نگران باشند که اگر کاندیدای ما رای نیاورد جایگاه او در جامعه تنزل پیدا می کند چون ورود جبهه اصلاحات و معتدلان در این شرایط با معرفی کاندیدا در واقع ورود با کاندیدای اصلی نیست و شکست در آن در واقع شکست نیست. 

مطهری تاکید کرد: من توصیه می کنم همه پشت سر همتی قرار بگیرند شاید انتخابات به دور دوم برود. باید از این فرصت و از این روزنه باقی مانده از انتخابات آزاد استفاده کرد. 

کاندیدای پیشین انتخابات 1400 خاطرنشان کرد: در زمان های بعدی باید به سراغ حل مشکل برویم و مثلا برای اینکه اعضای شورای نگهبان با این همه دسته گلی که به آب دادند تغییر کنند تلاش کنیم. 

مطهری در رابطه با احتمال پیروزی همتی در انتخابات تصریح کرد: اگر همه مخالفان رویه شورای نگهبان و همه موافقان انتخابات آزاد از جمله اصلاح طلبان و معتدلان از همتی حمایت کنند احتمال اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شود زیاد است. 

مطهری با تاکید به اینکه احتمال پیروزی همتی در دور دوم زیاد است، افزود: کسانی که به دنبال تحریم انتخابات هستند باعث تقویت آن محفلی می شوند که به دنبال حذف اراده مردم است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.