رئیسی: امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و تصمیم و اراده می طلبد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تأکید بر اینکه امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و تصمیم و اراده می طلبد، بیان داشت: مردم باید تصمیم بگیرند و اراده کنند و تصمیم‌شان موجب تغییر در وضعیت اجتماعی و اقتصادی شود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (یکشنبه ۱۶ خرداد) در جمع عزاداران حضرت امام صادق(ع) در میدان امام حسین(ع) تهران گفت: نمی شود که همسایه و برادر و قوم و خویش و همشهری و هم روستایی انسان گرفتار و بیکار باشد و در معیشت مشکل داشته باشد و انسان آرام بگیرد.

وی افزود: مگر می شود انسان با درد مردم دردش نیاید و با گرفتاری مردم تمام دغدغه و زندگی او رفع مشکل معیشت مردم نباشد و ائمه ما در روایات شان فرموده اند که اگر کسی اینگونه نیست در خود شک کند.

رئیسی با تاکید بر اینکه باید حرکتمان تکلیف مدارانه باشد، گفت: در همه جای دنیا صندوق رای و سازوکارهای انتخابات با یک تفاوت اسم و سازمانی هست ولی مهم آن است که در این عرصه حضور با مسئولیت پذیری و انجام وظیفه باشد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: امیدواریم آنچه امام صادق برای بنده به عنوان یک طلبه فرمودند برای همه درسی باشد که خوب راه را بشناسیم و مسیر را تشخیص دهیم و رهرو راهی باشیم که عالمان ربانی پیمودند و به ما آموختند و در این مسیر نزد خدا و شهدای عالیقدر سربلند باشیم و بتوانیم به وظیفه مان عمل کنیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد و تصمیم و اراده می طلبد، بیان داشت: مردم باید تصمیم بگیرند و اراده کنند و تصمیم‌شان موجب تغییر در وضعیت اجتماعی و اقتصادی شود.

وی افزود: سند مسیر و تحول بیانیه گام دوم رهبری است و باید به جایی حرکت کنیم که امام و شهدا می خواستند و اقتضای آن عدالت اجتماعی و فرهنگی و جنسیتی است.

نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: آنچه مهم است این است که عدالت آموزشی در همه حوزه ها اعم از تامین و نگهداری نیروی انسانی عادلانه و عمل به تقسیم طرفیت ها براساس عدالت اجرایی شود.

رئیسی با تاکید بر اینکه حلقه مفقوده نبود امکانات و نیروی انسانی کارآمد عدالتخواه نیست، گفت: حلقه مفقوده یک مدیریت جهادی با اراده مصممی است که تمام ظرفیت های کشور را به خط کند و آنکه باید دغدغه مردم را رفع کند اتفاق بیفتد.

وی افزود: یک ‌شخص نه بلکه یک جریان مدیریتی با تعهد و مسولیت لازم است که نگاهش به آموخته های امام و تحول در همه شئون زندگی مردم باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.