باند توزیع هروئین در دزفول منهدم شد

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان، در پی کار اطلاعاتی پیچیده شبانه‌روزی روی فعالیت سوداگران مرگ، از فعالیت عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان دزفول مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با همکاری کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول با کار اطلاعاتی پیچیده و مستمر پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی، ضمن شناسایی محل مورد نظر در شهرستان دزفول، در یک عملیات غافلگیرانه و مقتدرانه اقدام به دستگیری هفت نفر از سوداگران مرگ و بازرسی از محل سکونت آنان کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از محل، ۳۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود به همراه یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه اسلحه برنو و ۱۱۰ عدد مهمات مربوطه کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف شدند، تصریح کرد: همکاران ما از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۳ تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزایش ۵۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان خوزستان هستیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.