ماجرای بازداشت سرپرست تیم ملی والیبال چه بود؟

کاروان ۲۵ نفره تیم ملی والیبال مردان ایران ساعت ۲۳.۳۰ دوشنبه به هتل محل اقامت خود در شهر ریمینی (محل برگزاری لیگ ملت‌ها) رسید، اما سفر ملی پوشان ایران به ایتالیا بی حاشیه نبود.

امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال به دلیل همراه داشتن ۱۶۵ هزار یورو اجازه خروج از کشور را پیدا نکرد و بازداشت شد! طبق قوانین برای خروج این مبلغ از کشور باید نامه بانک مرکزی صادر شود، اما خوش خبر به دلیل همراه نداشتن این نامه و برای طی کردن مراحل قانونی و اداری از سوی ماموران بازداشت شد.

میثم جعفری، مدیر تشریفات فدراسیون والیبال با تایید این خبرگفت: متاسفانه به دلیل برخی ناهماهنگی ها و البته تاخیر بانک مرکزی مجوزهای لازم به دست خوش خبر نرسید و به همین دلیل ماموران مانع خروج وی از کشور شدند. پس از رایزنی‌های طولانی سرانجام مقرر شد تا من به عنوان نماینده فدراسیون و جایگزین امیر خوش‌خبر در فرودگاه بمانم تا سرپرست تیم ملی بتواند همراه با تیم به ایتالیا سفر کند.

در نهایت خوش خبر با مبلغ کمتری توانست تیم را همراهی کند تا مجوزهای لازم برای انتقال سایر مبلغ فراهم شود. به این ترتیب طی روزهای آینده مابقی مبلغ به ایتالیا منتقل می شود تا دست سرپرست تیم ملی بسته نباشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.