وزیر دفاع: درخت بی‌ریشه صهیونیست بزودی خواهد افتاد

امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای رزم زمینی سازمان صنایع دفاع، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در موقعیتی قرار گرفته که در سده‌های اخیر بی‌نظیر است که بخشی از این موقعیت و قدرت متکی به حوزه دفاعی است.

وی افزود: تلفیق توانمندی دفاعی و پشتیبانی مردمی، قدرتی را برای ما ایجاد کرده که قدرتی اطمینان بخش است و به آن افتخار میکنیم، مردم هم قدر این قدرت و امنیت را به خوبی می‌دانند.

امیر حاتمی با بیان اینکه امروز اثر این قدرت را در حوزه‌های مختلف می‌بینیم، تصریح کرد: روزی دشمن ما را با گزینه‌های روز میز تهدید می‌کردند، امروز در جایی قرار گرفته‌اند که با تأسف می‌گویند برتری خود را در برابر ما از دست داده‌اند.

وزیر دفاع تاکید کرد: قدرت دفاعی ما با منطق دقیق و درست مورد استفاده قرار می‌گیرد، همه کشورهای منطقه باید با هم امنیت داشته باشند و برای این موضوع در محور مقاومت خالصانه تلاش کرده‌ایم و سیدالشهدای مقاومت شهید سلیمانی عزیز جانش را در این راه فدا کرد.

وی با اشاره به پیروزی مقاومت اسلامی در فلسطین در جنگ ۱۲ روزه، خاطرنشان کرد: درخت بی‌ریشه صهیونیست پوسیده است و جنگ اخیر در غزه نشان داد که این درخت بزودی خواهد افتاد.

امیر حاتمی با بیان اینکه هدف محوری ما دستیابی به تسلیحات راهبردی در همه حوزه‌های رزم بود که هرکدام از این تسلیحات در هر جایی مورد استفاده ما است، گفت: در حوزه موشکی ما امروز دارای یک توانمندی حقیقی هستیم که نیوهای مسلح به خوبی میتوانند ماموریت خودشان را انجام دهند و بلاتردید ما امروز یکی از قدرتهای موشکی متعارف دنیا هستیم.

وزیر دفاع در پایان گفت: در پهپاد بلاتردید جزو قدرت‌های اول دنیا هستیم و در حوزه‌های الکترونیک، رادار، سایبر و ... دست‌مان پر است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.