حمایت بی دریغ پنتاگون از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا سه شنبه شب اعلام کرد که لوید آستین رییس پنتاگون امروز با همتای اسرائیلی خود گفت و گو کرده است.

به گفته کربی، در این گفت و گو آستین بار دیگر بر حمایت بی دریغ ایالات متحده از حق اسرائیل در دفاع از خود و حمایت از غیرنظامیان اسرائیلی تأکید کرد و در مورد از دست دادن جان بی گناهان اسرائیلی ها و فلسطینی ها ابراز تاسف کرد.

وزیر دفاع آمریکا همچنین حمایت خود از تنش زدایی و برقراری آرامش میان طرف های درگیر را ابراز داشت.

روزنامه واشنگتن پست در مخالفت با سیاست های آمریکا در حمایت بی دریغ از جنایات اسرائیل در گزارشی با اشاره به بی عملی دولت بایدن در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نوشت: گفتمان سیاسی دفاع از اسرائیل در آمریکا تغییر شکل داده به نحوی که حتی صدای بسیاری از متحدان واشنگتن را در گروه های سیاسی مختلف در آورده است.

جمعی از سازمان های برجسته مدافع حقوق مسلمانان آمریکا، مراسم "عید فطر" را که بایدن آن را به صورت مجازی برگزار کرد، تحریم  و اعلام داشتند که دولت بایدن "شریک جرم" درد و رنج فلسطینیان است.

در شورای امنیت سازمان ملل نیز آمریکا یک بار دیگر سپر بلای اسرائیل شد و اجازه نداد این شورا بطور معنادار به اقدامات تل آویو اعتراض و بیانیه ای برای لزوم برقراری آتش بس صادر کند. "نتانیاهو" هم در تلویزیونی اعلام کرده است که عملیات نظامی را قطع نخواهد کرد و اعتنایی هم به خشم بین المللی نسبت به زیاده روی های اسراییل ندارد.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه  علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۷ فلسطینی شهید و یک هزار و ۵۰۷ دیگر زخمی شدند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست‌ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین‌های اشغالی فلسطین کرده است.

حمایت بی دریغ پنتاگون از جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.