پافشاری احمدی‌نژاد بر مواضعش/تحریم انتخابات در صورت رد صلاحیت

 

محمود احمدی نژاد گفت: نظر من درباره تحریم انتخابات در صورت رد صلاحیتم قطعی است و تغییری نخواهد کرد.

سخنان محمود احمدی‌نژاد هنگام ثبت نام برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باعث انتقادات گسترده ای به او شده است. او گفته بود اگر رد صلاحیت شوم، انتخابات را قبول ندارم و در آن شرکت نمی‌کنم.

احمدی نژاد در تازه ترین اظهاراتش بر موضع خود پافشاری کرده و گفته است این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد. انتخابات متعلق به مردم و رای، حق مردم است.

آنگونه که دولت بهار گزارش داده، وی ادامه داد: قبلا ما را دو بار رد کردند اما من ملاحظه کردم و به احترام مردم و انقلاب و کشور سکوت کردم اما اعلام کردم اگر این بار هم بخواهند رد کنند، من قطعا شرکت نخواهم کرد و انتخابات را هم تایید نمی کنم.

احمدی نژاد افزود : البته تجمع اعتراضی و خشونت را هم تایید نخواهم کرد. همه مراقب باشند که عناصر فاسد لانه کرده در نهادهای امنیتی، ماجرا درست نکنند و بخواهند به حساب مردم یا به حساب ما بگذارند.رای حق مردم است، وقتی دارند بی دلیل دایره انتخاب مردم را محدود می کنند و نمی خواهند اجازه بدهند آن چیزی که مردم می خواهند محقق شود و افراد را رد می کنند، من به چه دلیل باید شرکت کنم؟ 

احمدی نژاد گفت: رای حق من است، اگر رد کردند هرگز و هرگز، در انتخابات شرکت نمی کنم.  فردا نگویند احمدی نژاد گفته بروید رای سفید بدهید یا اسم من را بنویسید و این کار و آن کار را بکنید یا از کسی دفاع می کند! من حتی از دوستان نزدیک و همکارانم که خیلی به آنها علاقه دارم هرگز حمایت نخواهم کرد. این نظر قطعی من است و تغییری نخواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.