باید ترمز احمدی‌نژاد را کشید

عباس امیری‌فر رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری در دولت محمود احمدی‌نژاد در کلاب هاوس خبرآنلاین با عنوان «صف طولانی نامزدهای ریاست جمهوری چه معنایی دارد؟»  درباره اظهارات اخیر رئیس دولت نهم و دهم گفت : من سخنگوی ایشان نیستم و 6 سال است به خاطر رفتارهای زننده شان اعلام جدایی کردم. 

 او ادامه داد: ساعتها با او صحبت کردم و گفتم باید قانونمند باشید. آقای احمدی نژادی که الان می بینید از زمین تا آسمان نسبت به احمدی نژاد 84 عوض شده است. ایشان اصلا دیگر حالت عادی ندارد و دیشب هم دیدید که مدیر رسانه ای او به یکی از کاندیداها توهین کرد و گفت جاسوس است. یک مقداری نظام با او مسامحه می کند ولی باید ترمزش را کشید و در یک روند قانونی با او برخورد کرد وگرنه رفتاربدتری خواهد داشت. 

امیری‌فر گفت: من از کارهای ناشایست او ناراحتم. امام فرمودند شورای نگهبان باید باشد تا درباره صلاحیتها با 6 فقیه عادل و 6 حقوقدانان منتخب مجلس حرف نهایی را بزنند. در مجموع اگر آقای خاتمی یا آقای هاشمی آمدند به خاطر مدیریت شورای نگهبان بوده است. باید حواسمان باشد که این شورا را قانون معین کرده و حضرت امام و مقام معظم رهبری هم تایید کردند. 

او همچنین گفت: این که آقای احمدی نژاد این کارها را می کند کلا استحاله پیدا کرده است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.