فرمانده نیروی انتظامی: هرگونه تجمع پیش از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های خطیر ناجا در سال ۱۴۰۰ موضوع انتخابات است، گفت: برگزاری انتخاباتی امن از اولویت‌ها است در این راستا هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می‌شود.

سردار حسین اشتری به برگزاری انتخابات پیش رو و اهمیت آن اشاره کرد و افزود: یکی از ماموریت های خطیر ناجا در سال ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات است؛ بایستی با توجه به حساسیت های موجود در کشور و توطئه های دشمنان خصوصا فتنه های استکبار جهانی، بیش از گذشته آماده برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و توام با سلامت و امنیت باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: امنیت انتخابات به عهده ناجا است در این رابطه پیش بینی های لازم صورت گرفته و بر اساس تجربیات گذشته، امروز به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن هستیم.

در اکوایران ببینید:ادعاهای قبل از انتخابات

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با انجام اقدامات و برنامه ریزی های مطلوب، در انتخابات ۱۴۰۰ هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی امن از اولویت ها است در این راستا هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می شود.

سردار اشتری در خصوص تسلط پلیس بر فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: با متخلفان انتخاباتی نیز در فضای مجازی برخورد می شود، نباید عده ای تصور کنند که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب افراد می توانند دست به انجام هر کاری بزنند، با این افراد نیز بر اساس قانون برخورد خواهد شد.  

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با انجام پیش بینی های لازم و برنامه ریزی مطلوب شاهد برگزاری انتخاباتی امن و پرشور خواهیم بود و ملت شریف و لایق ایران اسلامی نیز فردی را انتخاب می کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت رسانی را به مردم داشته باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.