شهادت ۵ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند، در حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی به یک منزل مسکونی در مرکز غزه ۵ غیر نظامی شهید شدند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی منزل مسکونی را در اردوگاه البریج در مرکز غزه را هدف قرار دادند که بر اثر آن ۵ نفر شهید شدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به این باریکه تاکنون ۸۷ فلسطینی از جمله ۱۸ کودک و ۵ زن شهید شدند و دستکم ۵۳۰ نفر نیز زخمی شدند.

این حملات در حالی صورت می گیرد که گردان های عزالدین قسام فرودگاه «رامون» رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی در ۲۲ کیلومتری غزه ظهر امروز با موشک عیاش ۲۵۰ مورد هدف قرار دادند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی دیروز پس از موشک باران فرودگاه «بن گوریون» در تل اویو آن را ناامن اعلام کرده و از هواپیماهای در حال عزیمت به آن خواست تا در فرودگاه رامون فرود آیند.

مقاومت شب گذشته نزدیک به ۵۰۰ راکت و موشک تنها به سمت دو شهر عسقلان و تل آویو شلیک کرد که در این حملات تاکنون ۵ اسرائیلی به هلاکت رسیده و ده ها نفر دیگر زخمی شدند.

امروز همزمان با عید فطر و به نشانه همبستگی و اتحاد در مقابل وحشیگری صهیونیست و با وجود ادامه حملات رژیم صهیونیستی، بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی صبح امروز نماز عید فطر را در مسجد الاقصی اقامه کردند.

شهر قدس از آغاز ماه مبارک رمضان و به دنبال اقدامات هتاکانه پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان به ویژه در منطقه "باب العمود" و کوی الشیخ جراح نآرام است.

اکثر کشورهای جهان حملات بی‌رحمانه و غیرانسانی رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف فوری آن شده‌اند. همچنین در دو روز گذشته ده‌ها تظاهرات در شهرهای مختلف جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه و قدس اشغالی برگزار شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.