ادعای عجیب یک کاندیدای انتخابات؛ به دستور روحانی آمده ام/ تایید صلاحیت شوم تا آخر می مانم/ حواشی سومین روز ثبت نام انتخابات

ثبت نام داوطلبان سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد. در کنار چهره های معروف سیاسی، نظامی و اقتصادی، افراد عادی نیز برای ثبت نام در انتخابات خود را به وزارت کشور رسانند.

محمود پوربافرانی، فوق لیسانس مدیریت از تهران، ۴۶ سال دارد و یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری است که می گوید حتما تایید صلاحیت می شود و اگر تایید شود تا آخر انتخابات می ماند. 

تایید صلاحیت می شوم /به دستور رئیس جمهوری آمده ام /بی توجهی کارشناس بلاکچین به ابلاغیه شورای نگهبان /حواشی ثبت نام کاندیداها

در این دوره از انتخابات و براساس مصوبه شورای نگهبان حداقل سن برای ثبت نام در انتخابات، ۴۰ سال تمام می باشد اما سیدیاسر قلی پور با ۳۵ سال سن از تهران و دارای مدرک کارشناس حوزه بلاکچین در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کرد. 

تایید صلاحیت می شوم /به دستور رئیس جمهوری آمده ام /بی توجهی کارشناس بلاکچین به ابلاغیه شورای نگهبان /حواشی ثبت نام کاندیداها

عباس محمدی ۶۱ ساله از تهران یکی دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری است که گفت یقینا تایید صلاحیت می شود و هدفش را خدمت به مردم است. 

همچنین یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ادعا کرد که امروز با دستور رییس جمهوری به وزارت کشور آمده تا ثبت نام کند. فردی که این ادعا را کرد ۳۸ ساله و جامعه شناس است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.