این انگشتر رهبر معظم انقلاب زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد+ تصاویر

 در آخرین قسمت از مجموعه مرم ماه ویژه برنامه عقیق در ماه مبارک رمضان، سرنوشت انگشتر متبرک مقام معظم رهبری که راحله امنیان مجری رسانه ملی به مجموعه عقیق اهدا کرده و قرار بود تا صرف آزادسازی زندانیان شود مشخص شد.

انگشتر متبرک رهبری که اختصاص به آزادسازی زندانیان پیدا کره بود، به فردی که بالاترین مبلغ پیشنهادی را در جهت آزادسازی زندانیان اعلام داشت، اهدا شد. 

عکس | این انگشتر رهبر انقلاب زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد

از زمان اعلام فراخوان برای پویش آزادسازی زندانیان به واسطه انگشتر متبرک مقام معظم رهبری، پیشنهادات بسیاری به مجموعه عقیق رسید و نهایتاً این انگشتر به مجموعه بیمه تجارت نو که پیشنهاد ۱۱۰ میلیون تومانی را ارئه داده بود، اهدا شد.

در آخرین قسمت از ویژه برنامه مردم ماه راحله امینیان که این انگشتر را به جهت استفاده در امور خیر به مجموعه عقیق هدیه کرده بود، اظهار داشت: این هدیه بزرگ‌ترین هدیه زندگی من بود ولی بسیار خوشحالم که در این راه استفاده شد و حتی ذره‌ای از کاری که کردم پشیمان نیستم.

وی در ادامه افزود: از روزی که مهمان برنامه مردم ماه و مجموعه عقیق شدم تا امروز اتفاقات بسیار خوشایندی برای من رخ داده و حتی یک نگین شرف الشمس و چفیه متبرک مقام معظم رهبری با واسطه‌های مختلف به دستم رسیده است.

عکس | این انگشتر رهبر انقلاب زمینه‌ساز آزادی زندانیان شد

در برنامه پایانی مردم ماه، این انگشتر متبرک به ابراهیم غلامی، نماینده مجموعه بیمه تجارت نو اهدا شد. همچنین در این برنامه چک به مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان تحویل مجموعه عقیق شد که این مبلغ به آزادسازی زندانیان اختصاص پیدا کرده و گزارش آن به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

به گفته ابراهیم غلامی در برنامه مردم ماه، این انگشتر به مجموعه موزه آستان قدس رضوی اهدا خواهد شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.