جزئیات تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

مهدی عسگری به وزیر نیرو: افزایش پست های برق شهرک صنعتی اشتهارد. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: افزایش سهمیه کالاهای اساسی استان البرز به نسبت جمعیت استان. به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم تعریف سطح دسترسی متناسب با دانش آموزان درفضای مجازی و فراهم کردن اینترنت پاک و لیست سفید جهت استفاده دانش آموزان.

حسن نورزوی به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر دادگستری: عملیاتی کردن قانون ثبت اموال مسئولان. تذکر وی به وزیر صمت: علت عدم کنترل بازار مرغ.

مهدی طغیانی به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی: لزوم انتشار گزارش مالی صورت های مالی حسابرسی شده مجمع عمومی سازمان هدفمندی یارانه ها. به وزیر صمت: لزوم ایجاد شبکه توزیع مایحتاج اساسی و کالاهای منتخب برای سرپرستان خانوارها با قیمت دولتی. 

حق وردی به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی: لزوم برنامه ریزی دولت برای جبران خسارت وارده به کشاورزان در اثر سرمازدگی.

حبیب آقاجری به وزیر نفت: لزوم تسریع در اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان پتروشیمی بندر ماهشهر.

احمد راستیه به همراه ۴۲ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم برخورد با حضور داوران مرد در مسابقات بانوان.

احمد مرادی به وزیر بهداشت و درمان: تسریع در حل مشکل گرانی داروهای بیماران خاص و سرطانی.

نصرالله پژمانفر به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت و درمان: علت اقدام خلاف سیاست کلان کشور درخصوص افزایش جمعیت در این وزارتخانه چیست؟

مالک شریعتی به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور مبنی بر لزوم نظارت بر مشاوران رئیس جمهور درخصوص اظهارات مخالف سیاست های کلی نظام

حسینعلی حاجی دلیگانی ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: چرا طبق بند (ج) ماده (۷۰) قانون برنامه ششم توسعه و احکام قانون بودجه سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ حذف دفترچه بیمه کاغذی اجرا نشده است.

محمد کعب عمیر به وزیر بهداشت: لزوم تسریع در تکمیل طرح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهدای شوش دانیال. به رئیس جمهور: لزوم تسریع بودجه خاص به شهرستان جدید التاسیس کرخه برای ایجاد زیرساخت های لازم در بودجه ۱۴۰۰.

حسین نوش آبادی به رئیس جمهور: لزوم تسریع در اجرای طرح متروی تهران به ورامین و پیشوا.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اتمام طرح قطعه سوم تونل رفت و برگشت ارومیه - تبریز. به وزیر کشور: ضرورت فعال کردن بازارچه های مرزی استان آذربایجان غربی و لزوم تجهیز گمرک استان به دستگاه X-RAY. به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم ثبت نام متقاضیان مستحق دریافت معیشت و یارانه در ارومیه و استان آذربایجان غربی.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تجدیدنظر در مصوبه ستاد کرونا در خصوص استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیماهای مسافربری. به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت، راه و شهرسازی و میراث فرهنگی: درباره لزوم تجدیدنظر در مصوبه ستاد کرونا در خصوص استفاده ۶۰ درصدی از ظرفیت هواپیماهای مسافربری. به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزرای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات و دادگستری: لزوم ساماندهی شرکت‌های بازاریابی و برخورد با شرکت های غیرقانونی.

حسین گودرزی به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در حل مشکل محصول پیاز کشاورزان درود و ازنا.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.