وعده سعید محمد بعد از ثبت‌نام در انتخابات/ خودروی ملی را به عزت ملی تبدیل می کنم

سعید محمد در ادامه در جمع خبرنگاران گفت: ثبت نام بنده در اولین روز انتخابات، عزم جزم بنده را برای حضور در عرصه انتخابات نشان می دهد، با توجه به مشکلاتی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می کننند و مشکلات عدیده ای که ناشی از سو مدیریت ها و عملکرد کارگزاران نظام و دولت است تصمیم به حضور در عرصه انتخابات گرفتم.

تحول بزرگ در عرصه برقراری عدالت و رفع تبعیض ضروری است

سعید محمد ادامه داد: مردم نسبت به مشکلات و معیشت خود گلایه دارند، شاهد بی عدالتی هستیم، لذا باید تحول بزرگی در جامعه اتفاق بیفتد این تحول بزرگ در عرصه برقراری عدالت و رفع تبعیض است. مردم نسبت به کارگزاران نظام گلایه مند هستند نه نسبت به انقلاب. مردم از سوء تدبیرها و کم عملی‌ها نگران و ناراحت هستند زیرا سفره آنها روز به روز کوچکتر شده است.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: این در حالی است که خداوند متعال منابع غنی به این کشور عنایت فرموده که ما می توانیم با استفاده از این منابع مشکلات مردم را به حداقل برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال تحول همه جانبه در کشور هستم گفت: با مشارکت جوانان تحول همه جانبه را رقم خواهم زد از افراد کارآزموده استفاده می کنم. جوانگرایی نه تنها در افراد بلکه در ساز و کارها و قوانین و مقررات ضروری است، باید اصلاحاتی بر اساس اصول انجام شود، رمز موفقیت من تکیه بر مردم است.

 
 

برخی افراد کابینه‌ام را قبل از انتخابات رسما معرفی خواهم کرد

محمد با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: مردم باید در صحنه باشند و از نامزدهای خود حمایت کنند. بنده با کارنامه خوب و برنامه مدون و مشخص در همه عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی وارد عرصه انتخابات شده‌ام. تیم قوی و مجرب دارم که برخی از آنها را قبل از انتخابات رسما معرفی خواهم کرد.

خودروی ملی را به عزت ملی تبدیل می کنم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برنامه های خود در حوزه یارانه ها را به گونه ای طراحی کردم، که عدالت در حوزه یارانه ها تامین شود. صنعت خودرو از سوء مدیریت رنج می برد و مردم از خودروی ایرانی به عنوان خفت ملی نام می برند. تلاش داریم آن را به عزت ملی تبدیل کنم.

وی با اشاره به دغدغه مردم در بورس گفت: ۵۵ میلیون نفر در بورس کد دارند، برنامه ریزی کرده‌ایم اعتماد را به بورسبرگردانیم زیرا بازار سرمایه از اصلی ترین منابع دولت برای حمایت از تولید است. با رویکرد تولیدمحور و اصلاح ساختار اقتصادی و بانکی سعی می‌کنیم، مشکلات مردم را حل کنیم و منابع مردم و سرمایه داران را به سمت تولید سوق دهیم.

سعید محمد از همه ایرانیان خارج از کشور درخواست کرد در راستای اعتلای ایران مشارکت داشته باشند و گفت: دغدغه اصلی جوانان اشتغال است، با برنامه های تولیدمحور و جلوگیری از خام فروشی و توسعه صنعتی تلاش خواهیم کرد مشکلات اشتغال را حل کنیم. فعال سازی بخش مسکن، چرخه اشغال را رونق خواهد بخشید.

 با بیان اینکه برنامه های دولت بنده بوم محور است، گفت: در بخش های اقتصادی، فرهنگی، عدالت آموزشی و سلامت برنامه های خوبی تدارک دیده ایم.

کشور را با تفکر انقلابی و جهادی اداره می کنم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتدار کشور را در سطح بین الملل افزایش خواهم داد، با شعار «اول همسایگان» پا به این عرصه گذاشتم. ۱۵کشور همسایه ایران نقش عمده ای در مناسبات بین المللی ما خواهند داشت. نگاه به شرق از رویکردهای دولت من خواهد بود باید توازنی بین روابط غرب و شرق برقرار شود.

محمد اظهار داشت: به دنبال توسعه دیپلماسی، تجاری، بازرگانی، گردشگری، ارزشی و سلامت هستیم، اینکه نگاه ها فقط به ۵+۱ باشد خطای استراتژیک است که نتیجه آن کوچک شدن سفره های مردم بوده است.

 
 

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص کاندیداتوری آیت الله رئیسی گفت: ایشان پیشانی مبارزه با فساد و عدالت خواهی، از سرمایه های نظام هستند و عملکردشان زبانزد است تا این لحظه آیت الله رئیسی در مورد حضور در انتخابات اعلام موضع نکرده اند و عرصه انتخابات شفاف نیست، بعد از ثبت نام ها و تایید صلاحیت ها راجع به این موضوع اعلام نظر خواهم کرد.

مستقل در انتخابات شرکت می کنم/ دولتم شرکت سهامی نیست

محمد گفت: هدف من این است که  کشور را با تفکر انقلابی و جهادی مبتنی بر منطق، علم و دانش، با مشارکت جوانان اداره کنم.

وی تصریح کرد: به صورت مستقل در انتخابات شرکت می کنم و از سوی هیچ گروه و جناح و دسته ای مورد حمایت قرار نگرفته ام و نمی خواهم هیچ جناح و گروهی از من حمایت کند . معتقدم بیشترین آسیب را به جریان اجرایی کشور دو قطبی اصلاح طلب و اصول گرا زده است. بنده در فضای دوستانه و صمیمی از همه ظرفیت های انقلاب استفاده خواهم کرد مبنای کار من شایسته سالاری است به هیچ فرد و جریانی قولی بابت حضور در دولتم نداده ام. دولت بنده شرکت سهامی نیست.

وی اظهار داشت: بنده امروز با رئیس ستادم جناب آقای دوستی رئیس هلدینگ خلیج فارس نماد جوانگرایی در ستاد انتخابات کشور حضور یافتم.

 
 

نباید سفره ی مردم گروگان برجام شود

محمد در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه مذاکرات برجای گفت: برجام یک توافقی است که دولت و مجلس ایران متعهد به اجرای آن هستند، هر تعهدی دولت های گذشته داشته باشند، تعهد دولت آینده هم خواهد بود. بنده هم نسبت به کلیه تعهدات، متعهد هستم، مشکل برجام این است که طرف مقابل از آن خارج شد اگر طرف مقابل به تعهدات برجامی خود عمل کند و این اقدامات مورد راستی آزمایی قرار گیرد، از مذاکرات و تعامل استقبال می کنم،نباید مجددا وارد عرصه ای شد که سفره مردم گروگان برجام شود. اما این را نیز باید بگویم که بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.

همچنین بخوانید
  • شرط مهم بازگشت معاملات بورس به دوران صعود
  • پیش‌بینی اعطای تسهیلات برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط
  • افشاگری سعید محمد از سنگ اندازی ها در مسیر کاندیداتوری‌اش/ کوچکترین تخلفی از من سراغ دارید با مدرک…
  • حرکت سینوسی در بازار خودرو

وی توصیه کرد طرف مقابل سریع تر به میز مذاکرات برگردد و گفت: تلاش می کنم اقتصاد کشور را به گونه ای اداره کنم که تحریم ها اثری بر سفره مردم نداشته باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با رهبری انقلاب ملاقاتی داشته اید گفت: شان رهبری بالاتر از این است که به افرادی اذن حضور در انتخابات دهند شاید برخی افراد مشورت بگیرند اما ایشان سعی می کنند نهیا و اثباتا وارد این موضوعات نشوند.

سعید محمد نیز گفت: راجع به بنده نیز نیازی به این موضوع نبود وقتی دیدم ایشان در مورد دولت جوان انقلابی صحبت کردند وارد این عرصه شدم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.