سعید محمد: شأن رهبری بالاتر از آن است که به کسی اذن کاندیداتوری بدهند

این داوطلب انتخابات سیردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد:  برداشت من این است با توجه به مشکلات امروز مردم و مشکلات عدیده ای که ناشی از سومدیریت ها و عملکرد کارگزاران نظام و دولت است و گلایه مندی که امروز نسبت به مشکلات و معیشت شان و خصوصا بی عدالتی در اکثر عرصه ها دارند لازم است تحول بزرگی در جامعه امروز ما اتفاق بیفتد.

 وی ادامه داد: این تحول در حوزه برقراری عدالت در همه حوزه ها  است. مردم نسبت به کارگزاران نظام گلایه مند هستند نه نظام چون از سو تدبیرها بی و عملی ها ناراحت هستند و سفره آنان هر روز کوچکتر شده است درحالی که منابع غنی خدادوند به کشور عطا کرده که با آن می توانیم مشکلات را به حداقل برسانیم.

فرمانده سابق قرارگاه خاتم الانبیا با تاکید براینکه به دنبال تحول همه جانبه هستیم، گفت: با مشارکت جوانان سعی می کنیم این تحول را رقم بزنیم هرچند از تجربه هم استفاده می کنیم.

وی افزود: در همه عرصه های نظام نیاز به اصلاحات با تکیه بر اصول داریم؛ رمز موفقیت ما مردم است و به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پشتوانه دولت سیزدهم نیاز داریم وخود مردم در صحنه باشند و از برنامه تحولی حمایت کنند.

سعید محمد درباره اینکه آیا از رهبری اذنی گرفته اند، گفت: شان رهبری بالاتر از آن است که به کسی اذن بدهند. ممکن است به افرادی مشورت بدهند. درباره گام دوم چون رهبری اظهار نظر کردند بر خود دیدیم که به این حوزه وارد شویم.

وی ادامه داد: برنامه های ما در بخش فرهنگ عدالت در بخش درمان تدوین شده که امیدواریم این برنامه ها را طی چهار سال انجام خواهیم داد هر چند در دوره چهار ساله نمی توان همه مشکلات را حل کرد اما تلاش می کنیم وضعیت را به حدی مطلوب برسانیم. باید نگاه متعادلی نسبت به شرق و غرب داشته باشیم. امیدواریم مردم به سرباز کوچکشان کمک کنند

 این کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در پاسخ به این سوال که آیا به نفع رئیسی کنار می رود یا خیر گفـت: با توجه به اینکه تاکنون رییسی اظهار نظرکرده است و اینکه ایشان نماینده مبارزه با فساد هستند و از اوایل انقلاب فعالیت داشتند اجازه بدهید در این باره اظهار نظر نکنم

وی گفت: فضای دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا به کشور ضربه زده است و به هیچ جریانی وعده ای ندادیم که دولت ما دولت سهامی آنها شود.

سردار محمد همچنین درباره رابطه با آمریکا خاطر نشان کرد: برجام توافقی است که دولت ایران و مجلس ایران متعهد به آن هستند تعهد دولت آینده نیز خواهد بود. مشکل برجام این است که طرف مقابل از آن خارج شده و به آن عمل نکرده است. نباید معیشت مردم گروگان برجام شود. توصیه بنده این است که طرف مقابل فورا به برجام بازگردد.

وی تصریح کرد: از سایر ظرفیت های بین المللی استفاده خواهیم کرد. تلاش می کنیم چیزی به نام تحریم نداشته باشیم تا مردم ما بیشتر از این اذیت نشوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.