وهاب عزیزی برای انتخابات 1400 ثبت‌نام کرد

این فعال سیاسی شعار خود را «جهاد برای حل مشکلات مردم، جهاد برای قطع زنجیره فساد، ویژه خواری و رانت» اعلام کرد و طی سخنانی گفت: مردم ما همیشه در عرصه های مختلف جهاد حضور داشتند و نقش آفرینی کردند و حق مردم هست که برای حل مشکلات آنها اقدام جهادی انجام شود.

عزیزی علت حضور خود را مطالبه مردمی عنوان کرد و افزود: در این دوره از انتخابات مطالبه اصلی مردم سپردن مدیریت اجرایی کشور به دست چهره‌های جدید و غیرتکراری است. استدلال مردم این است که حاصل عملکرد مدیران تکراری و کسانی که مدت ها در مناصب کلان مدیریتی حضور داشتند، اوضاع نابسامان اقتصادی، بحران و رکود است. لذا مردم خواستار روی کار آمدن مدیران تازه نفس و غیرتکرای هستند. تاکید مقام معظم رهبری هم بر تشکیل دولت جوان و تازه نفس است. شورای نگهبان بر توصیه های رهبری دقت عملی داشته باشد.

وی ادامه داد: من به عنوان یک ایرانی مسلمان ابتدا خودم و اعضای شورای نگهبان را توصیه به تقوای الهی و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می‌کنم و بعد به شورای نگهبان توصیه می‌کنم به خواست مردم توجه کند، صدای مردم را از زبان مردم و بدون واسطه بشنود. حرف مردم این است که از چهره های تکراری و مدیران ناکارآمد خسته شده‌ایم. اجازه بدهید چرخش نخبگان در کشور انجام دهد. مردم نامزدی غیر از اصولگرا و اصلاح‌طلب می‌خواهند. مردم سهم خودشان را از انتخابات در چهره های جدید و غیر تکراری جستجو می کنند.

این فعال سیاسی و رسانه‌ای افزود: ما اصرار داریم برای تشکیل دولت جوان جهادی، نامزد جریان سوم تائید صلاحیت شود. اگر در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم  نامزد مردمی و غیرتکراری حضور نداشته باشد، از هیچ چهره تکراری حمایت نخواهیم کرد. هرچند که بر اصل انتخابات و مشارکت در آن اعتقاد داریم. 

عزیزی در پایان خطاب به شورای نگهبان، بیان داشت: اجازه بدهید با حضور چهره های جدید شور انتخاباتی ایجاد شود و مردم احساس مشارکت واقعی را لمس کنند. شاید عده‌ای منافع گروه انحصاری خودشان را مشارکت پایین مردم در انتخابات جستجو کنند ولی منافع ملی در مشارکت حداکثری و جوش و خروش انتخاباتی مردم پای صندوق های رای است، منافع ملی را در یابیم نه منافع ملی را.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.