افزایش 90 درصدی  قیمت اترویم در طول یک ماه گذشته

اتریوم رکورد خود را باز هم ارتقا داد و به مرز ۴ هزار دلار نزدیک شد. بیشترین قیمت اتریوم و رکورد همه دوران این ارز دیجیتل ۳ هزار و ۹۶۴ دلار ثبت شده است. کمترین قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۳ هزار و ۵۳۰ دلار گزارش می‌شود. سرمایه بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر حدود ۴۵۵ میلیارد دلار است. ارزش اتریوم در طول یک هفته گذشته بیش از ۳۵ درصد افزایش یافت. ارزش اتریوم یک ماه قبل حدود ۲ هزار و ۹۰ دلار بود. یعنی قیمت این ارز دیجیتال در طول یک ماه گذشته حدود ۹۰ درصد افزایش یافت.

افت قیمت دوج کوین در طول اجرای ایلان ماسک

ایلان ماسک شب گذشته مجری برنامه زنده تلویزیونی"شب شنبه" بود. وی خود را شبیه رابین هود درست کرد و با ظاهری عجیب در برنامه ظاهر شد. قیمت دوج کوین در طول اجرای زنده تلویزیونی ایلان ماسک افت کرد. این ارز دیجیتال حدود ۳۰ درصد از ارزش خود را در طول ۲۴ ساعت گذشته از دست داد. ایلان ماسک در این برنامه خود را «دوج فادر» به معنای پدر دوج کوین معرفی کرد. مدیر شرکت تسلا و مالک شرکت SpaceX گفت "دوج کوین یک غمار بود و در نهایت به سمت ماه زوزه کشید."

تغییرات منفی قیمت بیت کوین

بر خلاف اتریوم تغییرات قیمتی بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بود. بیشترین قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ هزار و ۵۷۵ دلار و کمترین قیمت آن ۵۷ هزار و ۶۷۹ دلار گزارش می‌شود. سرمایه بازار بیت کوین در حال حاضر حدود ۱.۰۹ تریلیون دلار است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.