آخرین خبرها از کاندیداتوری ابراهیم رئیسی در انتخابات 1400

عضو هیات عالی شوای وحدت اصولگرایان گفت: آقای رئیسی حضور خود در انتخابات را نفی نکردند و این نکته قابل‌توجهی در موضوع حضور ایشان در انتخابات است.

لاله افتخاری با اشاره به شرایط جامعه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: صداقت، کارآمدی و پاکدستی مهم‌ترین گفتمان مطلوب برای جامعه است. مردم به دنبال کسی هستند که کارآمد باشد، شعار ندهد، بتواند به حرفی که می‌زند عمل کند، با مردم صادق باشد و به نوعی بتواند گلیم جامعه را از آب بیرون بکشد.

وی افزود: مهم‌ترین استراتژی شورای وحدت در ایجاد مشارکت گسترده مردم در انتخابات این است که تمام اقشار و اصناف حضور پیدا کنند. اینکه گروه‌های متفاوتی از مردم دیده شوند، تاثیرگذار است و به اطمینان‌سازی مردم منجر می‌شود.

این عضو شورای وحدت اصولگرایان با تاکید بر اینکه مجری برنامه‌های توسعه باید نیاز کشور را از زبان مردم بداند، اظهار کرد: او باید به گروه‌های مختلف جامعه بها بدهد. اینکه ساختاری که درست می‌کند چقدر توانسته صدای خودش را حتی تا آخرین خیابان‌ها و کوچه‌های شهرستان‌ها برساند دارای اهمیت زیادی است.

افتخاری درباره حضور سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: شواهدی وجود دارد که این موضوع را قوت می‌بخشد که احتمال حضور ایشان بسیار بالاست. آقای رئیسی حضور خود در انتخابات را نفی نکردند و این نکته قابل‌توجهی در موضوع حضور ایشان در انتخابات است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.