پیام نماینده ولی فقیه در هلال احمر به مناسبت روز قدس

به نقل از سایت هلال احمر در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی آمده است: «ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی و زمانی برای تمرین استقامت، صبر، مقاومت و خلوص و بندگی است‌ که با گرامیداشت روز قدس و حمایت از مظلومان فلسطین در جمعه پایانی این ماه عزیز تکمیل می‌گردد. فلسطین قلب امت اسلام بوده و روز قدس روز مظلومان و مستضعفان تاریخ امروز بشریت است زیرا یادگار و میراث گرانبهای رادمرد جماران، معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) است.

اگر چه ده‌ها سال از آوار مصائب و آلام بر سر ملت فلسطین به دست رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی می‌گذرد اما این رژیم غاصب جنایتکار در سکوت دولت‌های غربی مدعی حقوق بشر به بمباران خانه‌ها، مدارس و مساجد و کشتار وسیع مردم بی‌دفاع، غیرنظامیان، زنان و کودکان شیرخوار ادامه می‌دهد و بر سیاهه جنایت‌های خود می‌افزاید. اگر چه امروز و در شرایطی که با توطئه غاصبان و دشمنان اسلام، رویکرد مبارزات حق طلبانه از اسلامی - صهیونیستی به اسلامی - اسلامی بدل گشته و به زعم توطئه گران توانسته‌اند حاشیه امنی را برای اسرائیل پدید آورند و در کشورهای مختلف از جمله یمن، عراق، لبنان و ... به اشغالگری و جنایت و ظلم می‌پردازند اما دشمنان این را باید بدانند که ظلم هیچگاه پایدار نخواهد ماند و مظلومیت مظلومان فلسطین، آتش جهنمی را پدید خواهد آورد و تمام پایه‌های و بنیاد صهیونیستی را به زیر خواهد کشید.

دشمنان این را بدانند مسلمانان جهان و فلسطینیان مبارز قطعا تا آزادی کامل قدس شریف دست از مبارزه و مقاومت نخواهند کشید. اتفاقات اخیر در منطقه به همگان ثابت کرد تنها راه احقاق حقوق از دست‌رفته فلسطینیان مظلوم، مقاومت و ایستادگی است.

به یاری پروردگار امروز صدای تپش قلب جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر از بیت المقدس شنیده می‌شود و دنیای امروز تماشاگر جوانان فلسطینی است که با اراده‌ای مثال‌زدنی و با دستان خالی به مقابله با رژیم تا بن دندان مسلح و ظالم اشغالگر سرزمینش می‌پردازند. متاسفانه امسال ما نمی‌توانیم مانند سال‌های گذشته با برپایی راهپیمایی، روز قدس را گرامی بداریم و همچنین روز نکبت را محکوم کنیم. با این حال دل‌های ما دردمندانه و امیدوارانه در هوای آزادی قدس شریف می‌تپد. ان شاءالله با همدلی امت اسلام آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف محقق خواهد شد.»

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.