درخواست علیرضا دبیر از قالیباف

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در مراسم افتتاح خانه کشتی شهید صدرزاده، گفت: ما چهار زیرساخت اصلی خانه کشتی ابراهیم هادی، شهید صدرزاده، سالن توفیق و فدراسیون کشتی را داریم که خدا را شکر همه آنها برای ۲۵ تا ۳۰ سال آینده بازسازی شد. هر چیزی که به کشتی‌گیر انگیزه می‌دهد در این سالن وجود دارد.

وی خطاب به قالیباف عنوان کرد: در قدیم به خاطر بودجه مترو یا بافت فرسوده  زیاد به مجلس می‌رفتیم و لابی و رایزنی می‌کردیم، شما می‌دانید که چه شرایط سختی بود، حالا شما آن طرف میز هستید و ما هم خدا را شکر این سمت میز هستیم اما این اتفاقات هنوز وجود دارد. من در کشتی به خیلی چیزها از جمله بی‌سوادی متهم شدم، اگر اعتراض می‌کنم از روی نفس نیست. من اینجا آمدم که کشتی رشد کند.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: ما ۵۱ فدراسیون داریم که دچار مشکل  هستند، چانه ورزش کوچک بسته شده است.  ما با وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک جلسات مختلفی برگزار می‌کنیم اما بودجه محدود است. شما با فدراسیون‌ها جلسه بگذارید، کشتی، تکواندو، کاراته، وزنه‌برداری و رشته‌های دیگر مشکل دارند. کشتی مانند فرش، خاویار، نفت و انرژی هسته‌ای بومی است و از دوره هخامنشیان قدمت دارد. خواهش ما این است برنامه ویژه داشته باشید و آن را به ۱۴۰۱ ارجاع ندهید.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.