وضعیت کرونا در این شهر نگران کننده شد!

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز گفت: برای تعدادی از بیماران که نیاز به بستری دارند اما حال عمومی آن‌ها به گونه‌ای است که امکان ترخیص وجود دارد، داروی رمدسیویر به صورت سرپایی تجویز می‌شود و درمان این بیماران را در قالب بستری موقت انجام می‌دهیم تا لود بخش کاهش یابد اما با این وجود نیز تخت خالی نداریم.

دکتر محمد آرزومند اظهار کرد: همچنان ظرفیت تخت‌های بیمارستان امیرالمومنین(ع) تکمیل است و میزان مراجعه بیماران به بیمارستان بالا است.

وی افزود: روز سه‌شنبه، ۱۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) بستری بوده‌اند. در این روز، نسبت به روزهای قبل میزان مراجعات بیشتری داشته‌ایم.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز تصریح کرد: اکنون وضعیت به گونه‌ای است که حتی تخت‌های اورژانس بیمارستان پر هستند و ادامه این روند، بسیار نگران‌کننده است.

وی گفت: برای تعدادی از بیماران که نیاز به بستری دارند اما حال عمومی آن‌ها به گونه‌ای است که امکان ترخیص وجود دارد، داروی رمدسیویر به صورت سرپایی تجویز می‌شود و درمان این بیماران را در قالب بستری موقت انجام می‌دهیم تا لود بخش کاهش یابد اما با این وجود نیز تخت خالی نداریم.

آرزومند بیان کرد: در این پیک نمی‌توان فرمول‌های قبلی در پیک‌های گذشته را مد نظر قرار داد و مشاهده می‌شود که افرادی در هر سنی و بدون بیماری زمینه‌ای مبتلا شده‌اند و حتی برخی از آن‌ها فوت شده‌اند.

وی گفت: در این پیک با موتاسیون جهش‌یافته انگلیسی مواجه هستیم و در حال حاضر مراجعه دیرهنگام به بیمارستان، یکی از دلایل فوت برخی بیماران است.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز افزود: این پیک، بسیار طولانی و فرسایشی شده است. از طرفی نیروها با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا هستند و این وضعیت موجب مستهلک شدن پرسنل می‌شود که نگران‌کننده است.

آرزومند با اشاره به ابتلای ۷۰ درصد کادر درمان این بیمارستان به کرونا و فوت یک نفر از پرسنل این بیمارستان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، گفت: در این پیک، یک‌سوم کادر درمان به کرونا مبتلا شده‌اند اما خوشبختانه تقریبا به همه پرسنل حائز شرایط، واکسن تزریق شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.