واکنش لیبرمن به انفجار موشک در نزدیکی «دیمونا»

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «اسرائیل بیتنا»، امروز (پنجشنبه)، در توئیتی به انفجار بامدادی در نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا در جنوب فلسطین اشغالی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «شهاب»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت: «شرایطی که در آن موشکی با سر جنگی ۲۰۰ کیلوگرمی به سمت اسرائیل شلیک می‌شود، می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم بخورد».

لیبرمن در ادامه با انتقاد از عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشت: «نتانیاهو می‌خوابد تا تنها برای انجام امور شخصی خود آماده شود».

این اظهارات پس از آن است که بامداد امروز، منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیستات اتمی دیمونا خبر دادند.

پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد،‌ ضمن تأیید گزارش‌های منتشر شده، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد. در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد».

منابع خبری خبر دادند که موشک مذکور در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» فرود آمده و پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری آن موفق عمل نکرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.