جزئیات دیدار فرمانده کل ارتش با ابراهیم رئیسی

فرمانده کل ارتش با بیان این‌که ارتش از همان روزهای اول پیروزی انقلاب تا امروز تحت شدیدترین و پیچیده‌ترین هجمه‌ها و عملیات روانی قرار گرفته است، گفت: دشمنان می‌خواستند پیوند ناگسستنی ارتش با امام، رهبری و مردم را سست کنند، اما کوچکترین توفیقی در این راه نیافته و نخواهند یافت.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جریان دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس)، با بیان اینکه مخاطبان شما در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، فرماندهان امروز و فردای ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: همه کسانی که قرار است فرماندهی رده یکم ارتش را به عهده بگیرند باید از این دانشگاه فارغ التحصیل شوند.

فرمانده کل ارتش افزود: در این هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، شکرگزار درگاه خداوند بزرگ هستیم که نعمت را بر ما تمام کرد و با پذیرفته شدن به جمع سربازان ارتش اسلام، تحت فرماندهی ولی امر مسلمین قرار داریم.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: ارتش از همان روزهای اول پیروزی انقلاب تا امروز تحت شدیدترین و پیچیده ترین هجمه ها و عملیات روانی قرار گرفته است و دشمنان به خیال خام خود می‌خواستند پیوند ناگسستنی ارتش با امام (ره)، رهبری و مردم را سست کنند، اما به حول و قوه الهی و با درایت و حمایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و با بصیرت خانواده ارتش، هرگز کوچکترین توفیقی در این راه  نیافته‌اند و نخواهند یافت.

دیدار فرمانده کل ارتش با ابراهیم رئیسی +جزئیات

وی تاکید کرد: ارتش ایمان راسخ دارد که مشروعیت، مقبولیت و موفقیت خود را در سایه فرماندهی و وصل به کوثر ولایت دارد و هیچ ترفندی نخواهد توانست این اعتقاد را سست کند.

فرمانده کل ارتش گفت: با عنایات بزرگوارانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و تحت هدایت آن امام عزیز است که ارتش به مدال‌های گوناگون «کلمه طیبه»، «ارتش حزب الله»  و مصداق « أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم»  و «صادق در شعار ارتش فدای ملت»  مفتخر شده است.

سرلشکر ادامه  داد: در شکر بر نعمت الهی ولایت و بر این عنایات و الطاف، جان، کم ارزش ترین متاع است که بر سرِ دست، شب و روز، در تجافی تقدیم به انقلاب، منتظر اشاره نورانی مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) است، باشد که عمرمان در خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد تا در روز قیامت در پیشگاه خداوند، گلگون کفن و سفیدروی مشهور شویم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.