کاندیدای جدید انتخابات ۱۴۰۰ را بشناسید

اسدالله بادامچیان صبح امروز در جریان نشست خبری خود برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

بادامچیان از فعالان سیاسی پیش از انقلاب است که سابقه عضویت در حزب جمهوری اسلامی، نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاونت سیاسی رئیس قوه قضائیه را در کارنامه خود دارد.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا که «اگر در شورای وحدت از شما خواسته شود که از کاندیداتوری صرف‌نظر کنید، واکنش شما چه خواهد بود»، گفت: تاکنون در شورای وحدت چنین چیزی از ما خواسته نشده است، البته جایگاه شورای وحدت محترم است اما تصمیم حزب را دنبال خواهیم کرد البته پس از ثبت‌نام باید منتظر اعلام نظر شورای نگهبان باشیم اما در پایان اگر همه گروه‌ها به اجماع خب چرا که نه، اگر وحدت حاصل شود می‌شود کمک کرد و زمینه حضور با یک کاندیدای واحد را فراهم کرد.

در اکوایران ببینید:شانس کدام چهره بیشتر است؟

بادامچیان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا اظهار داشت: ما در عین اینکه به دولت حزبی معتقد هستیم اما در عین حال طرفدار دولت فراگیری هستیم که در آن از همه ظرفیت های کشور استفاده شود نه فقط ظرفیت های یک طیف یا یک جناح. چنین دیدگاهی آسیب‌زا است اما تشکیل دولت فراگیر می‌تواند به عبور از موانع و مشکلات کمک کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.