گران شدن کرایه تاکسی‌ها از امروز

محمدروشنی با اعلام این مطلب درتشریح افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تاییدکمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی‌های متعدد با  ۳۵درصد افزایش نرخ در تاکسی‌ها موافقت شده است.

روشنی افزود: البته هیچ راننده‌ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت نماید و همانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده  است که ازامروز رانندگان عزیز می توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند.
وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه ها از امروز در تمام پایانه ها اجرایی میشود و یک  برچسب مندرج به قیمت مصوب  داخل تاکسی‌ها برروی شیشه جلو نصب می شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت ونظارت برسازمان تاکسیرانی شهرتهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بروروی برچسب ها اضافه کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی می باشد که مشخصاتی منجمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو وتایید  مدارک کامل احرازشده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت ایشان را درصورت اسکن نمایش می دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.