پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی درگذشت سردار حق بین

در پی درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر ۱۶ قدس گیلان ، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد .

متن پیام به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم 

عروج مظلومانه سردار رشید سپاه اسلام جانباز سرافراز سرتیپ  دوم پاسدار محمدعلی حق بین فرمانده سابق لشکر پرافتخار ۱۶ قدس گیلان و از فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در اثر ابتلا به بیماری کرونا را به خانواده مکرم و آحاد مردم شریف و فهیم استان شهیدپرور گیلان و همرزمان حماسه ساز وی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

 آن سردار عالیقدر  و جانباز مخلص که از نمادهای ایثار و پایداری و روایت گران صدیق دفاع مقدس ملت عظیم‌الشأن ایران در جنگ تحمیلی جهانی ۸ ساله و همراهان سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت و مدافعان حرم اهل بیت علیهم السلام به شمار می‌رفت ، الگویی  صالح و راستین  از فداکاری  و همت و خدمت بی منت برای اعتلای اسلام ، انقلاب و ایران عزیز را فرا روی نسل جوان امروز به ویژه جوانان غیور گیلانی گشوده است.

 از درگاه حضرت کبریایی برای آن مجاهد به عرش پیوسته ، رضوان و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع ) و یاران شهیدش و برای خاندان و یادگاران ارجمند او صبر ، شکیبایی ، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط نورانی شهیدان طلب می کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.